خبرگزاری کار ایران

قنبرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

احترام افشارزاده حفظ نشد/ مشکلات مالی نفت پابرجاست

مدیرعامل تیم نفت تهران در رابطه با وضعیت نفت تهران و همچنین حواشی بازی با استقلال، صحبت‌هایی مطرح کرد.

منصور قنبرزاده، مدیرعامل تیم نفت تهران در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در رابطه با پیروزی نفت برابر استقلال تهران می‌گوید: بازی روان و زیبایی را شاهد بودیم. این بازی یکی از بهترین بازی‌های هفته و شاید لیگ بود. به دو تیم تبریک می‌گویم. این برد به تیم ما خیلی کمک می‌کند که از زیر فشار انتقادها خارج شویم. بعد از بازی با الجیش قطر، شرایط روحی تیم مساعد نبود و این بازی به بازیکنان روحیه داد.

منصور قنبرزاده درباره توهین‌ها به بهرام افشارزاده اینطور می‌گوید: بعد از بازی دیروز، باید احترام افشارزاده و مظلومی حفظ می‌شد. فحاشی در استادیوم باید ریشه‌کن شود. به جز‌ آقای افشارزاده، به علیرضا بیرانوند هم توهین‌هایی شد. این رفتارها در استادیوم‌ها، شایسته تماشاگران نیست. استقلال نتایج خوبی کسب کرده است و با صدر، حداقل فاصله را دارد در جام حذفی هم فینالیست است و این نشان دهنده کیفیت کادرفنی و مدریتی آبی‌ها است.

در ادامه از حفظ روند پیروزی‌های نفت تهران در لیگ برتر می‌پرسیم که مدیرعامل نفتی‌ها این‌طور پاسخ می‌دهد: ما تا الان مصدومان زیادی داشتیم و برخی حواشی هم باعث شد ما نتایج لازم را کسب نکنیم. اما مصدومان به تیم برگشته‌اند. از این به بعدهم با تلاش کادرفنی، این نتایج می‌تواند ادامه‌دار باشد.

منصور قنبرزاده در پایان راجع به مشکلات مالی نفت تهران نیز واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: شرایط مثل قبل است و فرقی نکرده است. اسپانسر لیگ هم مطالبات باشگاه‌ها را پرداخت نمی‌کند. ما حتی برای اعزام تیم به اهواز برای انجام بازی هفته بیست و یکم لیگ با استقلال اهواز، دچار مشکل بودیم که با کمک آقای تاج، توانستیم بلیط تهیه کنیم.

کد خبر : ۳۴۷۲۳۳