خبرگزاری کار ایران

کفاشیان: اگر مشکل منم بگویند تا کاندیدا نشوم

کفاشیان: اگر مشکل منم بگویند تا کاندیدا نشوم
کد خبر : ۳۴۴۶۶۳

علی کفاشیان واکنش معناداری نسبت به احتمال دخالت وزارت ورزش از خود نشان داد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا درباره اینکه آیا برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال کاندیدا می‌شود یا نه، گفت: کاندیدا می‌شوم و برنامه‌هایم را نیز اعلام می‌کنم.

علی کفاشیان درباره موضع وزارت ورزش برابر انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امیدوارم شرایط طوری باشد که فوتبال صدمه نخورد و خدایی ناکرده تعلیق نشویم. وزیر ورزش صحبت خوبی کرد و گفت ممکن است فقط سئوال کنیم. اینرا از مراجع قانونی سئوال کنند. هرچه که قانون اجازه بدهد، ما انجام می‌دهیم.

وی درباره بحث سرپرستی در فدراسیون فوتبال، افزود: این خلاف مقررات اساسنامه ما است. اگر بنده هم امروز کنار بکشم نایب رئیس جای من را می گیرد. با این حال اگر مشکل بنده هستم به من بگویند کاندید نشوم و بنده هم کاندید نمی شوم. هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد.

وی درباره اینکه بحث سرپرستی در فدراسیون فوتبال پس از پایان دوره ریاستش چیست، گفت: در اساسنامه چیزی مبنی بر بحث سرپرستی در فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

کفاشیان درباره لغو بازی دوستانه ایران - نروژ اظهار داشت: برای برگزاری این بازی از اول هم موافقت نکرده بودیم، البته مذاکرات هنوز ادامه دارد. مکاتبات لازم برای برگزاری بازی دوستانه با مقدونیه صورت گرفته است و کادرفنی تیم ملی به همراه بچه‌های بخش بین‌اللمل فدراسیون نیز در تلاش هستند تا بازی‌های دوستانه را هماهنگ کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال عربستان به دلیل مصاحبه‌هایی که توسط برخی از مسئولان فوتبال ایران علیه آنها انجام شده به AFC شکایت کرده است، اظهار داشت: ما نیز متقابلا هر کسی که علیه ایران مصاحبه کند به AFC شکایت می‌کنیم. مصوبه اخیر AFC این است که اگر تعامل و سازش بین فدراسیون‌های فوتبال ایران و عربستان تا 25 اسفند انجام نشود بازی در زمین بیطرف انجام خواهد شد.

وی در مورد اظهارنظر برخی از مدیران باشگاه‌هایی که نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان‌ آسیا هستند مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال و کفاشیان باید در مناقشه با فدراسیون فوتبال عربستان قوی‌تر عمل می‌کردند گفت: من به آذری و سایر مدیران باشگاه‌ها توضیح دادم. اسدی که عضو کمیته مسابقات است به خوبی از مواضع فدراسیون فوتبال ایران دفاع کرد اما به این نکته توجه کنید که ما در کمیته مسابقات AFC یک رای داشته و 16 عضو دیگر نیز هستند که 16 رای دارند و در مورد این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز