خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سایپا در گفت‌وگو با ایلنا:

چرا مسئولان وزارت ورزش در روز مجمع به تعویق انتخابات ایراد نگرفتند؟

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۵۴۰

رضایی معتقد است اگر مجمع صلاحیت به تعویق انداختن انتخابات را نداشت وزیر ورزش باید اعتراض می‌کرد.

بیت‌اله رضایی، مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد عدم صلاحیت مجمع برای به تعویق انداختن انتخابات به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بنده گفتم مبنای تصمیمات ما بر اساس اساسنامه است و هر چه را اساسنامه بگوید انجام می‌دهیم.

رضایی  ادامه می‌دهد: من کاری به درست بودن این مسئله ندارم، من می‌گویم در‌ آن جلسه وزیر و رئیس فدراسیون حضور داشتند حالا اگر این مسئله خلاف اساسنامه بود آن‌ها باید می‌گفتند و به اعضای مجمع تذکر می‌دادند که پیشنهاد شما برای به تعویق افتادن انتخابات درست نیست اما حالا که این پیشنهاد به رأی گذاشته شده و اکثر اعضای مجمع با آن موافقت کرده‌اند وزارت ورزش نیز باید به این رأی احترام بگذارد. چرا مسئولان وزارت ورزش در روز مجمع به تعویق انتخابات ایراد نگرفتند؟

رضایی در مورد علت تعویق انتخابات می‌گوید : روز انتخابات چهارشنبه 27 اسفند تعطیل است و چون در روزهای پایانی سال است تصمیم گرفتیم انتخابات به آنطرف سال موکول شود.

رضایی همچنین گفت: کفاشیان بهترین گزینه برای ریاست دوباره فدراسیون فوتبال است و در مقطع کنونی کسی بهتر از او سراغ نداریم.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز