خبرگزاری کار ایران

آسیا بسکت گزارش داد؛

حدادی دومین ریباندر لیگ بسکتبال چین

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۱۱۷

سنتر ایرانی تیم بسکتبال سیچوان چین پس از آلن ویلیامز در جایگاه دوم بهترین ریباندرهای لیگ بسکتبال چین قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وب‌سایت آسیابسکت در گزارشی به بررسی عملکرد بازیکنان حاضر در لیگ بسکتبال چین تا پایان دور سی و سوم پرداخته است. در این گزارش حامد حدادی، بازیکن پست پنج تیم ملی بسکتبال ایران و سیچوان با میانگین 14/9 ریباند در هر بازی رتبه دوم قرار گرفت.

آلن ویلیامز، سنتر آمریکایی تیم بسکتبال کوئینگ‌دائو در این جدول با میانگین 15/3 ریباند در هربازی، بالاتر از ستاره تیم ملی بسکتبال کشورمان ایستاده است.

همچنین سانی ساکاکینی، بازیکن پست پنج فلسطینی تیم جیانگ هم با 14/7 ریباند در هربازی، پایین‌تر از حدادی در رتبه سوم این جدول ایستاده است.

این درحالی است که حدادی پس از دیدار سیچوان و لیائونینگ به دلیل درگیری با یکی از بازیکنان حریف سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

در گزارش آسیا بسکت، مهدی کامرانی با میانگین 6/3 پاس گل در هر بازی جایگاه پنجم این بخش را در لیگ بسکتبال چین به خود اختصاص داده است و حامد حدادی با معدل 5/6 پاس گل در هر بازی، رتبه دهم این جدول را در اختیار دارد.

ضمن اینکه کامرانی در جدول برترین توپ‌رباهای لیگ بسکتبال چین با میانگین 2/9 توپ ربایی در هر بازی، چهارمین بازیکن برتر لیگ بسکتبال چین در این بخش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز