خبرگزاری کار ایران

اسدی: درباره صحبت‌هایم سوء تعبیر شده

عقب‌نشینی به سبک آقای دبیر کل!

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۳۰۷

دبیرکل فدراسیون فوتبال که روز گذشته انتقادهای تندی را متوجه بازیکنان کنونی فوتبال ایران کرده بود امروز دست به عقب‌نشینی زد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون، دکتر اسدی، دبیر کل فدراسیون در خصوص مطالبی که در برخی از رسانه ها مبنی بر اینکه بازیکنان فوتبال سواد خوبی ندارند، منتشره شده، با سایت رسمی فدراسیون گفتگو کرد.

دکتر علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: روز گذشته مطلبی از قول من در رسانه ها مبنی بر اینکه بازیکنان فوتبال سواد خوبی ندارند مطرح شده که باید بگویم  از صحبتهای من سوء تعبیر شده است و منظورم چنین چیزی نبوده است.

وی گفت: در نشست مدارس فوتبال مطلبی که مطرح کرده ام این بود که در حوزه آموزشی باید افراد را  چند وجهی تربیت کنیم. در برخی موارد شاهد میزان افت تحصیلات فوتبالیست ها نسبت به گذشته  بوده ایم در حالی که نسبت به ورزش های دیگر مانند بسکتبال و والیبال شاهد چنین مواردی نیستیم. این اشتباه برداشتی بوده که از سوی برخی از رسانه ها مطرح شده است. در این نشست اعلام کرده ام که باید فوتبالیست های خود را از لحاظ فرهنگی و تحصیلی و از ابعاد دیگر به خوبی تربیت کنیم و در واقع مطالب من مقایسه ای میان میزان تحصیلات بازیکنان فوتبال نسبت به دوره های گذشته بوده که به اشتباه در خصوص بازیکنان تیم ملی تعبیر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز