خبرگزاری کار ایران

حسین عسگری در گفت‌و گو با ایلنا:

داوران با ترس وارد زمین می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۶۲۲

رئیس سابق دپارتمان داوری عدم داشتن اعتماد به نفس را مهم‌ترین تبعات برخوردهای تند اخیر با داوران برشمرد و گفت: آنها با ترس و لرز وارد زمین می‌شوند.

حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: اشتباهات داوری جزو اشتباهات انسانی است و هیچ داوری نیست که در یک مسابقه فوتبال مرتکب اشتباه نشود ولی مهم نحوه برخورد با این اشتباهات است که به نظر من برخورد حمایتی از داوران وجود ندارد.

عسگری با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا محرومیت داوران اینطور علنی اعلام نمی شود، گفت: در فوتبال مسائل روحی و روانی یک فاکتور اساسی است و داوری که از نظر روحی - روانی آماده نباشد یا مدام به واسطه محرومیت ها اعتماد به نفس او را بگیریم، مطمئنا نمی‌تواند قضاوت مطلوبی داشته باشد.

وی تاکید کرد: متاسفانه کار به جایی رسیده که به دلیل نبود حمایت های لازم داوران امروز با ترس و لرز وارد زمین مسابقه می‌شوند و این برای داوری فوتبال کشور اتفاق ناگواری است.

داور پیشکسوت فوتبال کشور درباره نحوه چیدمان داوران برای مسابقات حساس و تاثیر آن بر روی عملکرد داوران گفت: برای چیدمان داوری باید یک مجموعه شامل دپارتمان و کمیته داوران تصمیم گیری کنند و تزلزل در هر بخش باعث انتخاب های نامناسب و زیر سئوال رفتن کمیته داوران خواهد شد.

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز