خبرگزاری کار ایران

شهریان خبر داد:

اقدام فوری وزارت امور خارجه برای صدور روادید تیم فوتسال بانوان

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۴۰۷

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش از اقدامات وزارت امور خارجه برای صدور روادید سفر تیم فوتسال بانوان به گواتمالا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رباب شهریان ضمن بیان این مطلب افزود: با پیگیری های وزارت ورزش برای صدور روادید کشور گواتمالا، وزارت امور خارجه از سریع ترین راه های ممکن اقدامات خود را با توجه به دستور ویژه رئیس جمهوری برای اعزام تیم ملی فوتسال زنان به گواتمالا آغاز کرده و ظرف یکی و دو روز آینده نتایج این اقدامات مشخص و اعلام می شود.

وی افزود: البته فدراسیون فوتبال نیز اقداماتی برای صدور روادید این تیم به این رقابت ها انجام داد که در آن زمان موفق نشد و پس از آن موضوع اعزام تیم با پیگیری های وزارت ورزش و دستور رئیس جمهوری و با همکاری وزارت امور خارجه شتاب بیشتری گرفت که امیدوارم این اقدامات بزودی به نتیجه برسد و بتوانیم تیم را اعزام کنیم.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان هرگز از حمایت ورزشکاران دست برنمی دارد و اعزام تیم بانوان حق بازیکنان این تیم است تا بتوانند خود را در یک میدان مهم جهانی محک بزنند.

رقابت های فوتسال جام جهانی کوچک بانوان از سوم تا هشتم آذرماه به میزبانی گواتمالا و با حضور 8 تیم برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز