خبرگزاری کار ایران

جودوی جوانان جهان-امارات؛

فتحی‌پور پای فینال به حریف اسپانیایی باخت/ تلاش مهدی برای برنز

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۹۵۶

جودوکار تیم ملی کشورمان با شکست مقابل نماینده اسپانیا برای کسب مدال برنز تلاش می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون جودو، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جودوی قهرمانی جوانان جهان که در ابوظبی جریان دارد در مبارزات وزن ۶۶-کیلوگرم مهدی فتحی‌پور برای صعود به دیدار نهایی به مصاف «گیاترو» از اسپانیا رفت و با امتیاز «یوکو» بازنده و راهی دیدار رده بندی شد.

وی امروز  پس از استراحت در مرحله نخست ، «مان خابار» از مغولستان را با امتیاز «وازاری»، « ادگاردو» از مکزیک را با اخطار و «جان تلو» از کلمبیا را با ضربه فنی شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید. وی برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی باید «دانیل کارگنین» از برزیل را شکست دهد.

در همین وزن علیرضا خجسته پس از برتری مقابل «واوریزسک» از لهستان و « راشد» از امارات در مرحله یک هشتم نهایی با اخطار به نماینده برزیل باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین امید تیزتک در وزن ٧٣-کیلوگرم «سوت من» از نیوزیلند و «هنّان والد»از هلند به «اروس خان بک» از روسیه با امتیاز «یوکو» باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نتایج روز نخست:

وزن ۵۵-کیلوگرم

۱- «شام شادین» قزاقستان ۲- «هاریم لی» کره جنوبی ۳- «بایارا آمارنوشین» مغولستان و «اریکلی کاپادزه» گرجستان ... 7- «محمد رشنونژاد» از ایران

وزن ۶۰-کیلوگرم

۱- «ناگاشیما» ژاپن ۲-«تسوگ باتار» مغولستان ۳-«والیده» فرانسه و «چاننیونگ» کره جنوبی ...  احمد قاسمی(حذف شد)

رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان صبح جمعه با حضور ٥٦٠ جودوکار از ٨٢ کشور به میزبانی امارات در ابوظبی آغاز شد و تا روز سه شنبه پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز