خبرگزاری کار ایران

منظور خوراکچی را نمی‌فهممٰ؛

کشاورز : روی غافلگیری گل خوردیم و باختیم/ این شکست تاثیری روی تیم بزرگ ما ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۲۲۳

بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: روی غافلگیری از گیتی پسند گل خوردیم و باختیم.

محمد کشاورز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من مصدوم بودم و در بازی با گیتی‌پسند حضور نداشتم اما آنچه که از تلویزیون دیدم این بود که بازی بدی نبود و فکر می کنم روی اتفاقات باختیم. بیشتر گل‌هایی که در این بازی خوردیم روی غافلگیری بود و 3 امتیاز بازی را از دست دادیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا این باخت سنگین در ادامه لیگ برای شما مشکل ساز نمی‌شود؛ گفت: فوتسال همین است و نمی شود همیشه برنده بود. تیم تاسیسات خیلی وقت بود که نباخته بود و زیبایی فوتسال هم به همین برد و باخت ها است. تیم ما یک تیم بزرگ و حرفه ای و باتجربه است و از این برد و باخت ها زیاد دیده و این شکست تاثیری روی کار ما ندارد و روند خودمان را ادامه خواهیم داد. ما از باخت ها درس می گیریم تا آینده روشنی را برای خودمان ترسیم کنیم.

کشاورز در مورد ادعای محمود خوراکچی مبنی بر افت بدنی بازیکنان تاسیسات دریایی بعد از دقیقه 30 بازی گفت: منظور خوراکچی را نمی دانم اما تاسیسات در اکثر دقایق تیم حریف را پرس کرد و انرژی زیادی گذاشتیم وطبیعی است بدن بچه ها تحلیل برود. تیمی که دفاع می کند انرژی کمتری صرف می کند. طبیعی است وقتی در خانه حریف پرس می کنیم یک مقدار بدن بچه ها تحلیل برود اما مشکل بدنی نداریم و از نظر بدنی جزو بهترین های لیگ هستیم و بیشترین دقایق بازی حریفان را پرس می کنیم و با افت بدنی مواجه می شویم که طبیعی است.

کشاورز در پایان گفت: این هفته با آذرخش بندرعباس بازی داریم. در لیگ بازی آسان نداریم و همین آذرخش از تیم های بزرگ امتیاز گرفته است. ما خیلی خوب تمرین می کنیم تا آذرخش را ببریم چون تمام امتیازات بازی ها برای ما حیاتی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز