خبرگزاری کار ایران

خسروی‌وفا اعلام کرد:

کسب سهمیه‌المپیک توسط یک پارالمپیکی افتخار است/ دعوت از نعمتی برای شرکت در مسابقات آسیایی تایلند

رئیس کمیته ملی پارالمپیک درباره تلاش زهرا نعمتی برای کسب سهمیه المپیک توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولان،  محمود خسروی‌وفا در این زمینه گفت: همه باید تلاش کنیم و شرایطی را فراهم کنیم که زهرا نعمتی به سهمیه المپیک  دست پیدا کند و کسب این سهمیه، اولویت ما و فدراسیون تیروکمان است.

خسروی‌وفا افزود: به دست آوردن سهمیه المپیک توسط یک ورزشکار پارالمپیکی، افتخاری است برای ورزش‌ایران، ورزش زنان و در نهایت برای کمیته بین‌المللی پارالمپیک و چنانچه این اتفاق بیافتد، موج خبری گسترده‌ای در زمان مسابقات المپیک به پا خواهد کرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: ما در فدراسیون تلاش می‌کنیم نعمتی هم به سهمیه المپیک و هم به سهمیه پارالمپیک دست پیدا کند لذا وی به 2 سفر اعزام می‌شود، یکی مربوط به پارالمپیک و یکی هم مربوط به المپیک. البته با توجه به رکوردهای نعمتی، قطعا سهمیه‌پارالمپیک را کسب خواهد کرد و افتخاری دیگر برای ورزش کشورمان به ارمغان می‌آورد.

وی در پایان گفت: رقابت‌های آسیایی تایلند که دارای سهمیه پارالمپیک است، پاییز سال‌جاری برگزار می‌شود و از نعمتی برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل خواهد آمد. این افتخاری است برای مجموعه ورزش پارالمپیک کشور که از ورزشکار توانمندی مثل وی استفاده کنیم.

کد خبر : ۳۰۲۹۳۴