خبرگزاری کار ایران

شهریان مطرح کرد:

جلب اعتماد فیبا برای حضور محجبه بانوان بسکتبالیست در میادین بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۷۴۰

رباب شهریان ضمن حضور در مجموعه ورزشی آزادی، با مربیان و اعضای تیم ملی بزرگسالان و جوانان بسکتبال بانوان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، رباب شهریان در جریان این دیدار که در فضایی سرشار از امید و نشاط صورت گرفت ضمن ستودن توجه و حمایت‌های شخص وزیر ورزش و دیگر مسئولان و معاونان این وزارتخانه، نسبت به ورزش‌بانوان، گفت: آنچه که بسیار قابل‌ستایش و سپاسگزاری است، باور داشت توانایی بانوان ورزشکار ما، از سوی وزارت ورزش و شخص‌وزیر است و ما نیز در سایه همین باور و توجهات مسئولان، به حضور درخشان‌تر دختران و بانوان ایرانی، در آوردگاه‌های ورزشی ملی و بین‌المللی امیدوار هستیم.

معاون ورزش بانوان وزارت‌ورزش حضور فاطمه کرم‌زاده، در رأس هرم مدیریتی بسکتبال بانوان را یکی از شایسته‌ترین انتخاب‌های ورزشی بانوان دانست و افزود: کرم زاده، از پیشکسوتان خانواده وزارت ورزش است که تعهد و تخصص خود را یک‌جا در اختیار تیم‌های بسکتبال بانوان قرار داده و بنده مطمئن هستم رشته بسکتبال بانوان زیر سایه توانمندی این بانوی ورزشی از رشد چشمگیری در ابعاد کمی و کیفی، برخوردار خواهد شد.

شهریان به مسئله پوشش دختران و بانوان ورزشکار رشته بسکتبال و موانع حضور آنان در صحنه‌های بین‌المللی ورزشی اشاره کرد و گفت: پس از کش و قوس‌های فراوان، مسئولان فیبا، پذیرفته‌اند دختران بسکتبالیست ما، با پوشش‌اسلامی برای شرکت در مسابقات دوستانه‌ای که اواخر مرداد و اوایل شهریور، در ترکیه برگزار می‌شود، عازم این کشور شوند. این اولین اعزام با پوشش‌اسلامی بانوان بسکتبالیست است و امیدوارم این حرکت، سرآغاز فرهنگ‌سازی و ایجاد الگو برای سایر کشورها باشد.

شهریان افزود: ما باید اعتماد فیبا را برای حضور با پوشش بانوان بسکتبالیست‌مان، در میادین بین المللی، جلب کنیم.

معاون ورزش بانوان ضمن ترسیم افق‌های روشن برای تیم ملی بسکتبال بانوان، مهمترین ویژگی ورزشکاران و مربیان و مسئولان این تیم را داشتن انگیزه بالا برای کسب پیروزی دانست و خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها هیچ‌گاه مانع فعالیت، انگیزه و پشتوانه‌سازی کادر مدیریتی و اعضای تیم ملی بسکتبال کشورمان نشده و این ویژگی باید الگوی سایر تیم‌های ورزشی بانوان نیز قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز