خبرگزاری کار ایران

انتخابی تیم‌ملی از جهانی سخت‌تر است

منصوریان: پیراهن تیم‌ملی را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم/قسمت نبود در چانگ‌چون بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۶۳۱

ملی‌پوش ساندای ایران که قرار بود با باشگاه چانگ‌چون کشور چین قرداد ببندد، از منتفی شدن این موضوع خبر داد.

الهه منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: منتفی شدن حضورم در تیم چینی از لحاظ مالی کمی به ضرر من تمام شد اما خداراشکر می‌کنم شانس حضور در انتخابی تیم ملی را دارم .

وی با بیان اینکه پیراهن مقدس تیم ملی را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم، افزود: سال‌گذشته به علت حضور در تمرینات تیم چانگ‌چون نتوانستم در لیگ‌ایران بازی کنم و امسال نیز نزدیک بود مسابقات انتخابی تیم‌ملی را از دست بدهم که تصمیم گرفتم مثل همیشه با تمام قوا در خدمت تیم ملی ساندای بانوان باشم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا همان سال‌گذشته قراردادش را با تیم چینی ثبت نکرد، گفت: در آن مقطع برای آشنایی با جو حاکم بر تیم و انجام تمرینات ابتدایی به چین رفته بودم و نمی‌دانستم مراحل انجام نامه‌نگاری تا این حد به طول می‌انجامد اما به هر حال این موضوع برای من تمام شده است.

منصوریان همچنین عنوان کرد: حدود یک هفته دیگر باید در رقابت‌های انتخابی تیم ملی ساندا بانوان شرکت کنم و تمام تمرکز خود را معطوف این مسابقات کردم.

این ملی‌پوش ساندا تصریح کرد: به جرأت می‌تونم بگویم مسابقات‌انتخابی تیم‌ملی از لحاظ سطح فنی چیزی از رقابت‌های جهانی کم ندارد و برای من موفقیت در انتخابی تیم‌ملی سخت‌تر از کسب عنوان در جهانی ازبکستان است!

وی درباره مسابقات جهانی ازبکستان نیز گفت: اگر در انتخابی موفق شوم بیش از نیمی از راه کسب عنوان قهرمانی جهان را طی کرده‌ام، در صورتی که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشم با تمام وجود برای تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته مبارزه خواهم کرد.

الهه منصوریان درباره سرمربی چینی جدید تیم ملی ساندای بانوان تصریح کرد: با توجه به اینکه او سانداکار سبک‌وزن بوده می‌تواند از لحاظ تکنیکی کمک زیادی به تیم ملی بانوان کند. امیدوارم خانواده بزرگ ووشو دست به دست هم داده و به "ژانگ یوجیه"سرمربی جدید تیم ملی کمک کنیم تا در کارش موفق باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز