خبرگزاری کار ایران

این تیم بازیکن بزرگ می خواهد؛

دادکان: من به برانکو گفتم برود/ او کار سختی در پرسپولیس دارد

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برانکو کار سختی در پرسپولیس دارد گفت: این تیم برای موفقیت نیاز به بازیکنان بزرگ دارد و اینکه بتواند برای فصل آینده بازیکنانی در سطح این تیم جذب کند.

محمد دادکان در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: برانکو مربی تحصیلکرده و باشخصیتی است و حضور او در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس به شرطی می تواند تاثیرگذار باشد که به او زمان بدهند تا تفکراتش را پیاده کند و در پایان فصل بازیکنان خوب و شایسته ای را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

دادکان تصریح کرد: لیگ امسال برای پرسپولیس از دست رفته و برنامه ریزی های کادر فنی باید برای فصل آینده باشد تا تیمی در اندازه های باشگاه بزرگی چون پرسپولیس بسته شود.

وی با بیان اینکه پرسپولیس به واسطه مشکلات مدیریتی فصل ناموفقی در لیگ برتر داشت، ابراز امیدواری کرد برای فصل آینده این مشکلات برطرف شود و با ثبات مدیریت و بهبود شرایط مالی، این تیم بتواند به جایگاه واقعی خود و انتظاری که هواداران از این تیم دارند ، دست یابد.

دادکان از تمامی پیشکسوتان و قدیمی های باشگاه خواست تا از تیم پرسپولیس حمایت کنند و با صحبت های نسنجیده و دلسرد کننده به باشگاه لطمه نزنند.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از سخنان خود درباره کناره گیری برانکو ایوانکوویچ از تیم ملی پس از جام جهانی 2006 آلمان یادآور شد:  در آن مقطع از قرارداد برانکو با فدراسیون فوتبال 40 روزباقی مانده بود ولی با شرایط و جوی که علیه تیم ملی  وجود داشت به او گفتم برو چرا که احساس می کردم ماندنش به صلاح نیست.

وی ادامه داد: اینکه می گفتند در رختکن با اوتسویه حساب کردیم حقیقت ندارد و قبل از جام جهانی با برانکو تسویه حساب کرده بودیم و او می دانست کارش بعد از بازی با آنگولا با تیم ملی تمام است. 

کد خبر : ۲۷۰۱۸۹