خبرگزاری کار ایران

نشست ویژه برای تعویق هفته بیست و سوم؛

تیم فوتبال امید فردا عازم کویت می شود/ 24 اسفند آخرین اردوی امیدها

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۱۲۳

نشست مسئولان کمیته المپیک، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با مدیران تیم امید به منظور تصمیم گیری در مورد تعویق هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال امید ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات فوتبال مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو، فردا شب راهی کشور کویت می‌شود تا یک دیدار تدارکاتی با تیم زیر ۲۳ سال این کشور برگزار کند.

این پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید است که قرار است پس از آن از بین ۳۲ بازیکن دعوت شده به اردو، اسامی ۲۳ بازیکن نهایی خود را اعلام شود.

به همین منظور امروز نشست مشترکی بین حبیب کاشانی مدیر و محمد خاکپور مربی تیم فوتبال امید ایران با مسئولان کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار می‌شود تا با تعویق مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر، تیم امید بتواند تمام نفرات‌ خود را در این اردو در اختیار داشته باشد.

بر اساس برنامه ریزی کادر فنی تیم امید این تیم بعد از بازی با تیم کویت، روز ۲۲ اسفندماه به ایران بازگشته و روز ۲۴ اسفندماه مرحله آخر اردوی آماده‌سازی تیم امید در تهران آغاز می‌شود که این اردو تا آغاز مسابقات فوتبال مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو ادامه خواهد داشت.

رقابت های مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو در گروه C قاره آسیا از روز سوم فرودین‌ماه سال ۹۴ در تهران آغاز می‌شود که تیم ایران در نخستین بازی خود در همین روز به مصاف نپال می‌رود. تیم‌های عربستان، افغانستان و فلسطین هم دیگر تیم‌های حاضر در این گروه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز