خبرگزاری کار ایران

برگزاری سمینار کوچینگ ورزشهای رینگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۸۸۷

به همت انجمن کیک بوکسینگ و موی تای دانشگاه پیام نور، یک دوره سمینار کوچینگ رزمی با محوریت نقش و شرح وظایف مربیان در مسابقات رینگی با حضور چشمگیر علاقمندان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این سمینار ۲ ساعته با مدرسی  سلیمانی و لطفی، دو تن از اساتید باسابقه رشته کیک بوکسینگ، روز جمعه مورخ ۳۱ فروردین ماه به میزبانی باشگاه اسماعیل نصب (البرز سابق) و به صورت رایگان انجام گرفت و بیش از ۱۰۰ نفر مربیان استانها و شهرستانهای مختلف کشور در آن شرکت داشتند.

گفتنی است در این سمینار برای اولین بار، نحوه بستن باند بوکس به همراه گاز استریل و چسب های طبی به صورت حرفه ای به شرکت کنندگان آموزش داده شد. ضمن اینکه توضیحات مفصلی درباره محل  مهر و امضای داوران جهانی بر روی دستکش بوکس و دلایل چرایی این اقدام ارائه شد که مورد استقبال و توجه قرار گرفت.

شایان توجه است در حاشیه این سمینار یک دوره مسابقه میت گیری با حضور مربیان داوطلب برگزار شد و به سه نفر برتر توسط تورج عنصری رئیس انجمن موی تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور نیز جوایزی اهداء گردید.

در این رابطه و با نظر مدرسین دوره،  پیمان جوادی، شهاب طاهری و امین الله علیپور به ترتیب به عنوان سه نفر نخست این بخش شناخته شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز