خبرگزاری کار ایران

مصدومیت دی یونگ در ال کلاسیکو

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۸۱۳

فرانکی دی‌یونگ به دلیل مصدومیت در نیمه اول دیدار مقابل رئال مادرید زمین را ترک کرد.

به گزارش ایلنا، علیرغم گلزنی در دقایق ابتدایی، بارسلونا نیمه اول را به شکل نگران‌کننده‌ای به پایان رساند. ابتدا آندریاس کریستنسن در دقیقه پنج تیم ژاوی هرناندز را به برتری رساند اما چند دقیقه بعد وینیسیوس جونیور از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد.

در لحظات پایانی نیمه اول اما اتفاقی رخ داد که ممکن است بر روی نتیجه بازی تأثیر بگذارد. در دقیقه ۴+۴۵ در نبردی ۵۰-۵۰ بر سر توپ در میانه میدان، فدریکو والورده با تکل دی‌یونگ را متوقف کرد. ستاره خط هافبک بارسا بلافاصله احساس درد کرد و به زمین افتاد.

با توجه به وضعیتی که داشت از همان لحظات اول می‌شد تشخیص داد که او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. کادر پزشکی پس از ثانیه‌هایی بررسی شرایط دی‌یونگ و مصدومیت مچ پایش، او را از بازی خارج کرد.

ژاوی هم که یکی از بهترین بازیکنانش را از دست داده بود، پدری را به جای او به زمین فرستاد.

 

دی‌یونگ پس از مصدومیت در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو چند هفته از میادین دور بود و برای دو بازی رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن موفق شد به ترکیب بارسا برگردد اما با این مصدومیت شدید به‌نظر می‌رسد چند بازی آینده را از دست خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز