خبرگزاری کار ایران

کامیابی نیا: نیمه اول هر دو تیم با احتیاط بازی می‌کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۷۸۴

کمال کامیابی‌نیا اعتقاد دارد که با ریکاوری و تمرینات مناسب می‌توانند در جام حذفی شگفتی‌ساز باشند.

به گزارش ایلنا هافبک باتجربه ذوب آهن پس از پیروزی مقابل آلومینیوم در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و ضمن خوشحالی از پیروزی این تیم نسبت به آینده خوشبینانه صحبت کرد.

کامیابی‌نیا درباره شرایط فنی بازی با آلومینیوم گفت: بازی با فکر و هوشمندانه‌ای انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز مسابقه را به دست آوریم، نیمه اول هر دو تیم با احتیاط بازی می‌کردند و در نیمه دوم با صحبت‌هایی که سرمربی تیم با ما داشت توانستیم به بازی برگردیم و توانستیم تمام دستورات تاکتیکی را انجام دهیم و در دقایق پایانی گل بزنیم و سه امتیاز را به دست آوریم.

کامیابی‌نیا نسبت به شرایط داوری این مسابقه اظهار نظر کرد و گفت: استادیوم خلوت است و این روی داوران تاثیر دارد، امروز داور مسابقه خوب قضاوت کرد و به او تبریک می‌گویم، امیدوارم داورها در بازی‌های بعدی مسلط باشند و هر تیمی که زحمت می‌کشد بتواند موفق باشد.

کامیابی‌نیا درباره دیدار حساس با تراکتور در جام حذفی گفت: باید خیلی خوب ریکاوری کنیم، تا فردا بردمان را جشن بگیریم و بعد از آن آماده مسابقه با تراکتور شویم و با تمرکز کامل به بازی با تراکتور برسیم، فکر می‌کنم بتوانیم در جام حذفی شگفتی‌ساز باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز