خبرگزاری کار ایران

کاپیتان پرسپولیس غایب بزرگ جدال مقابل آلومینیوم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۶۹۷

علیرغم امیدواری زیادی که کادرپزشکی پرسپولیس برای بازگشت امید عالیشاه به بازی بعدی دارند، بعید به نظر می‌رسد این بازیکن شرایط همراهی تیمش در جام حذفی را به دست بیاورد.

به گزارش ایلنا، درحالی که زمزمه غیبت قطعی امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس در بازی با آلومینیوم و حتی سپاهان به گوش می‌رسد اما پزشکان پرسپولیس تلاش می‌کنند  او  را به دو بازی حساس آینده برسانند. طبق برنامه، پرسپولیس باید جمعه آتی در ورزشگاه امام خمینی(ره) ‌اراک با آلومینیوم بازی کند. این بازی از اهمیت زیادی برای سرخ‌ها برخوردار است و آنها دوست ندارند جام حذفی را به سادگی از دست بدهند.

از سویی پرسپولیس بازی حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر را هم پیش رو دارد که چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان برگزار خواهد شد که این بازی نیز بسیار مهم و استراتژیک خواهد بود. بدون شک حضور عالیشاه که از تجربه بسیاری برخوردار است برای سرخ‌ها پر فایده خواهد بود و باید دید مسئولان تیم پزشکی سرخ‌ها آیا قادر به بازگرداندن این بازیکن به میادین خواهند بود یا خیر؟!

این در حالی است که عصر دیروز زمزمه غیبت قطعی کاپیتان سرخ‌ها در بازی با آلومینیوم شنیده شد اما با توجه به اینکه زمان مناسبی تا آن بازی وجود دارد، احتمال رسیدن امید به این بازی وجود دارد. هرچند که اگر پزشکان پرسپولیس به اوسمار توصیه کنند که بازی ندادن به امید مقابل آلومینیوم تصمیم بهتری است، قطعاً این بازیکن حفظ خواهد شد تا به بازی حساس مقابل سپاهان برسد اما نباید این مهم را نیز از یاد برد که سرمربی برزیلی قرمزها، عمیقاً به این بازیکن اعتقاد دارد و بودن امید در بازی اراک در جام حذفی، به لحاظ انگیزشی و فنی برای تیمش بسیار مهم خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز