خبرگزاری کار ایران

ورمزیار: استقلال برای قهرمانی باید از اشتباهات بازی با شمس آذر درس بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۰۱۴

پیشکسوت استقلال معتقد است بازیکنان این تیم بعد از جلو افتادن 3 گل از شمس آذر بازی را رها کردند.

صادق ورمزیار در خصوص برتری استقلال مقابل شمس آذر اظهار داشت: ابتدا باید بگویم قبل از هر انتقادی به این نکته باید توجه شود که شمس آذر از تیم‌های خوب لیگ برتر است و شکست دادن این تیم کار راحتی نیست. آنها سپاهان را شکست دادند و پرسپولیس را هم به دردسر انداختند و نباید تصور کرد استقلال بازی راحتی در پیش داشته و همینکه توانسته 3 امتیاز را کسب کند خودش کار ارزشمندی است. ولی انتقاد از این جهت که چرا بعد از ایجاد اختلاف سه گله تیم به حال خود رها شد و بچه ها بازی را ول کردند می‌شود انتقاد کرد. بازیکنان به این خیال که کار تمام شده بازی را ول کردند و همین باعث شد تنبیه شوند و در دقایق پایانی بازی به دردسر بیافتند.

وی افزود: این موضوعی نیست که به سادگی از کنار آن عبور کنیم. اگر استقلال در این بازی امتیاز می‌داد این موضوع می‌توانست به منزله از دست رفتن قهرمانی برای تیم تمام شود. حالا که این موضوع به خیر گذشته کادرفنی باید اتفاق رقم خورده را آسیب شناسی و آن را برای هفته‌های بعد رفع کند. تیمی که در کورس قهرمانی است نباید انقدر راحت گل بخورد و بازیکنانش با شکم سیری بازی کنند.

پیشکسوت استقلال در مورد عدم حضور جواد نکونام در کنار زمین هم توضیح داد: این موضوع هم واقعاً روی روند کار استقلال تاثیرگذار بود. مهدی هاشمی نسب مربی خوبی است ولی وقتی سرمربی تیم کنار زمین باشد جو و انگیزه‌ای که از کنار زمین به بازی منتقل می‌کند متفاوت است. نکونام باید دقت کند دیگر تا پایان فصل درگیر محرومیت نشود چرا که تیم از این جهت ضربه می‌خورد. من عقیده دارم استقلال فصل گذشته هم به خاطر محرومیت‌های ساپینتو جام را از دست داد و اگر ساپینتو این همه بازی را از روی سکو دنبال نمی‌کرد استقلال قهرمان می‌شد.

ورمزیار در پایان عنوان کرد: استقلال شانس اول قهرمانی است ولی باید از اشتباهاتش مقابل شمس آذر درس عبرت بگیرد چرا که ممکن است در بازی‌های بعد خوش شانس نباشد و این راحت گل خوردن به ضرر تیم تمام شود. استقلال بازی سختی در هفته آینده در تبریز دارد و برتری در این بازی نیاز به هوشیاری و هوشمندی کامل دارد و باید یک بازی کم نقص ارائه شود تا با سه امتیاز از تبریز به تهران برگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز