خبرگزاری کار ایران

اعتراف سولسشر: دوست نداشتیم رونالدو به منچسترسیتی برود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۷۷۳

اوله گونار سولسشر از ایده جذب کریستیانو رونالدو در میان علاقه باشگاه منچسترسیتی به این بازیکن، دفاع کرده است.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو در تابستان 2021 از یوونتوس جدا شد و به منچستریونایتد بازگشت. این بازیکن در دومین دوره حضورش در جمع شیاطین سرخ عملکرد قابل قبولی داشت اما پس از جدایی اوله گونار سولسشر با رالف رانگنیک رابطه خوبی نداشت و در نهایت بعد از جام جهانی قطر به النصر عربستان رفت. او پیش از اینکه به یونایتد منتقل شود، مورد توجه منچسترسیتی بود.

سولسشر در این مورد گفت:"ما هرگز دوست نداشتیم کریستیانو رونالدو به منچسترسیتی برود. ما چهار برد و یک تساوی داشتیم، در سپتامبر ۲۰۲۱ در صدر لیگ برتر بودیم. رافائل واران و جیدون سانچو به خدمت گرفته شدند، گام بعدی جذب رونالدو بود.

برای ما درست بود. خوب پیش نرفت، اما در آن زمان این تصمیم معقولی بود. او در دسترس بود و همچنان در سطح بالایی بود. او دومین بازی خود را مقابل نیوکاسل انجام داد و این یکی از پرانرژی‌ترین روزهای تاریخ در الدترافورد بود. او دو گل زد. او سزاوار فرصت بازگشت بود. او در اولین فصل حضورش ۲۴ گل به ثمر رساند. او سزاوار اعتبار بیشتر از آنچه چیزی است که دریافت کرده است. او همچنان یکی از بهترین گلزنان جهان بود و به نظر ما گزینه ایده‌آلی بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز