خبرگزاری کار ایران

شجاعی به دنبال اتفاق ویژه مقابل تراکتور و خمس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۳۶۳

کاپیتان سابق تراکتور در هفته بیستم لیگ برتر به عنوان سرمربی هوادار مقابل آن‌ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی، از هفته چهاردهم روی نیمکت هوادار نشسته و در ۵ بازی لیگ برتر و ۱ بازی جام حذفی هیچ باختی نداشته و از ۶ بازی اخیرش ۳ برد و ۳ مساوی کسب کرده است.

این در حالی است که ۱۳ بازی ابتدایی لیگ ۲ برد، ۴ مساوی‌ و ۷ شکست، دستاورد  محمود فکری روی نیمکت هوادار بود که نشان می‌دهد حضور شجاعی در کادر فنی هوادار اتفاق مثبتی بوده و او تا حدودی توانسته موفق ظاهر شود.

تیم هوادار امروز در چارچوب رقابت های هفته بیستم لیگ برتر باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز مهمان تراکتور باشد. هوادار با ۱۹ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته و در برابر تراکتور ۳۲ امتیازی که در جایگاه سوم قرار دارد، کار آسانی نخواهد داشت.

خمز و شاگردانش در شرایطی که سپاهان در بحران کامل فرو رفته، بدشان نمی‌آید که جایگاه سوم را تا پایان فصل به نام خود بزنند. از این رو تراکتور با هدف کسب سه امتیاز از  بازی خانگی مقابل هوادار قرار خواهد گرفت که دور از انتظار نیست شجاعی در این بازی به روند نباختن خود پایان دهد. 

در بازی اخیر هوادار با ذوب آهن در حالی که تا دقیقه ۷۹، کفه ترازو به سمت ذوب آهن سنگینی می‌کرد و چیزی نمانده بود ک ذوبی ها اولین باخت شجاعی را رقم بزنند، اما دو گل داریوش شجاعیان و بابک مرادی در دقایق ۷۹ و ۴+۹۰ باعث شد که هوادار از شکست فرار کند. 

شجاعی که پیش از این سابقه مربیگری در ۵ بازی برای تراکتور را نیز در کارنامه دارد، در هفته بیستم باید مقابل تیم سابق خود قرار گیرد و باید دید او می‌تواند در یک بازی سخت خارج از خانه امتیاز بگیرد یا نوار نباختن او در این بازی قطع خواهد شد.

 

مسعود شجاعی سابقه بازی و همچنین سرمربیگری در تراکتور را نیز در کارنامه دارد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز