خبرگزاری کار ایران

رونالدو: عاشق نحوه بازی بلینگام هستم/ امباپه در رئال برنده توپ طلا خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۷۳۲

رونالدو نازاریو معتقد است که کیفیت جود بلینگام او را حیرت زده کرده و امباپه بهترین مهاجم فعلی جهان است.

به گزارش ایلنا، رونالدو نازاریو این روزها در انگلیس است و دیروز میهمان زمین‌های گل‌آلود باشگاه فوتبال هارولد هیل در اسکس بود و در یک بازی نمایشی نیز به میدان رفت. او در پایان بازی پاسخگوی سؤالات خبرنگار دیلی میل شد. فهرست افتخارات فردی رونالدو به همان اندازه که گسترده است، چشمگیر است. او سه بار برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا و دو بار توپ طلا را برده و افتخارات متعدد دیگر باشگاهی را کسب کرده است. به گمان بسیاری بهترین شماره 9 تاریخ فوتبال که برای بارسا، اینتر، رئال و میلان به میدان رفت و با تیم ملی برزیل در سال‌های 1994 و 2002 فاتح جام جهانی شد، عاشق سبک بازی جود بلینگام است. رونالدو در مورد ستاره انگلیسی شماره 5 جدید رئال گفت: «من عاشق نحوه بازی جود بلینگام هستم. شکل بازی او در رئال مادرید و گلزنی‌هایش که تقریباً در هر بازی عادی شده، من را به وجد آورده است. او همیشه رو به جلو می‌رود.»

رونالدو ادامه داد: «من چند بازی جود را در ورزشگاه برنابئو تماشا می‌کردم و او را در زمین زیر نظر داشتم. او با کیفیتش من را بسیار شگفت‌زده کرد. با سرعتی که او به محوطه جریمه حریف می‌دود، می‌توانید ببینید که او می‌خواهد همیشه گل بزند. او با کیفیتش کمی مرا به یاد زین‌الدین زیدان می‌اندازد.»

بلینگام تنها بازیکنی نیست که رونالدو را تحت تأثیر قرار داده است. او می‌گوید کیلیان امباپه بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال جهان است و ادعا می‌کند که این ملی‌پوش فرانسوی سرانجام پس از پیوستن به رئال مادرید، برنده توپ طلا خواهد شد. رونالدو گفت: «باید منتظر بمانیم تا انتقال امباپه رسمی شود و سپس در مورد آن صحبت کنیم، اما همه از دیدن کیلیان امباپه در مادرید هیجان‌زده هستند. او بازیکن شگفت‌انگیزی است. یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا و بهترین مهاجم فعلی جهان. فکر می‌کنم اگر به رئال مادرید بپیوندد، انتخاب بسیار خوبی برای او است. از نظر من او در رئال بالاخره توپ طلا را خواهد برد.»

رونالدو در مورد شایعات انتقال امباپه به رئال گفت: «من نمی‌دانم چه چیزی درست است، اما مردم در مورد وضعیت او در PSG صحبت می‌کنند. مطمئناً او در رئال مادرید کسانی را خواهد داشت که با هر تصمیمی از او حمایت می‌کنند. او تیمی برای حمایت در زمین و خارج از زمین خواهد داشت. آنجا از او محافظت خواهند کرد. اما، با این حال فکر می‌کنم او دوران بسیار خوبی را در پی اس جی سپری کرد. البته که پاری سن ژرمن برای حفظ او تلاش زیادی کرد چون او ستاره بزرگ پروژه PSG بود. خواهیم دید که در رئال مادرید چه اتفاقی برای امباپه می‌افتد. از یک چیز مطمئنم و آن این است که ما در سال‌های آینده از بازی‌های امباپه لذت بیشتری خواهیم برد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز