خبرگزاری کار ایران

اوسمار: قدرتی که هواداران به ما می‌دهد پرسپولیس را همیشه قوی‌تر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۴۰۱

سرمربی پرسپولیس تهران به سوالی درمورد انتخاب مهاجم خارجی برای پرسپولیس پاسخ نداد.

به گزارش ایلنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، پس از برد ۴ بر ۲ مقابل فولاد خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: یک بازی خیلی سخت بود. دو دفعه عقب افتادیم. یک بازی خیلی عالی از بازیکنان ما بود. شانس‌های زیادی داشتیم که بیش‌تر از ۴ گل بزنیم. می‌دانستیم که روی ضربه‌های کاشته فولاد خیلی خوب استفاده می‌کند و متاسفانه روی این بخش گل خوردیم.

او ادامه داد: همان‌طور که دیدید این برای ما یک نمونه شد که با کمک هواداران می‌توانیم خیلی خوب بازی کنیم و شانس‌های متعدد گلزنی ایجاد کنیم و سه امتیاز را بگیریم. از بازیکنان تشکر می‌کنم چون تمرکزشان را حفظ کردند و در نیمه دوم همان برنامه‌ای که داشتیم را در زمین انجام دادند. تشکر دیگرم از هواداران است که به ورزشگاه آمده بودند و حتی در روزی که خیلی سخت بود به استادیوم آمدند. حتی لحظه‌ای که عقب افتاده بودیم ما را رها نکردند. این قدرتی که هواداران به ما می‌دهد پرسپولیس را همیشه قوی‌تر می‌کند.

مربی پرسپولیس درمورد این که رضا درویش اعلام کرد در انتظار نام مهاجم خارجی مدنظر او است، گفت: این صحبتی است که درون سازمانی است و بین خودمان است و دوست ندارم که حرف‌هایی که بین ماست را با بیرون در میان بگذارم.

او درباره وضعیت خط دفاعی پرسپولیس با توجه به محرومیت کنعانی‌زادگان برای داربی عنوان کرد: امروز می‌خواستم فقط درباره بازی فولاد صحبت کنم چون بازی را بردیم و خیلی خوشحالیم و می‌خواهیم این برد را جشن بگیریم. فردا یک روز دیگر است و می‌توانیم برای دربی فکر کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره شعار "پرسپولیس زلزله" طرفداران گفت: خودم را امروز می‌توانم جای هواداران بگذارم. اگر به عنوان تماشاگر بازی را تماشا می‌کردم خیلی از سطح بازی تیم خوشحال می‌شدم و این مسئولیت ما را بیش‌تر می‌کند. این که می‌گویید سه دهه پیش چنین جوی بوده و الان هم تکرار شده، مسئولیت ما را سنگین می‌کند. در هر بازی سعی می‌کنیم که تیم بهتری باشیم و متعادل‌تر باشیم که یک بازی خوب را به تماشاگران در ورزشگاه و افرادی که در خانه هستند تقدیم کنیم. امکان تغییر زمان بازی؟ در کنفرانس خبری قبل از بازی گفتم که این تصمیم باید خیلی زودتر گرفته شود چون ناهماهنگی‌ها برای تمرینات شرایط تیم‌ها را تغییر می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز