خبرگزاری کار ایران

ناصر ابراهیمی: سوریه همیشه تیم خطرناکی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۲۱۱

پیشکسوت فوتبال گفت: سوریه همیشه تیم خطرناکی بوده و تیم مفت‌بازی نیست به همین دلیل در چنین بازی‌هایی نقش هافبک‌های ما خیلی مهم است که در کارهای دفاعی به مدافعان ما کمک کرده و در حملات شرایط خوبی را برای خط حمله به وجود بیاورند

به گزارش ایلنا، ناصر ابراهیمی، پیشکسوت فوتبال عقیده دارد تیم ملی وضعیت خوبی در جام ملت‌های آسیا دارد.

سه بازی و کسب 9 امتیاز تیم ملی ایران را در بازی با تیم‌های همگروهش چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال چیزی که در تاریخ می‌ماند و مهم است و ثبت می‌شود برد است که تیم ملی ما هم در سه بازی که انجام داد مقابل هر سه تیم دیگر همگروهش به برد رسید چیزی که قابل پیش‌بینی بود از این رو بازی‌ها را باید در جام حذفی مورد تجزیه و تحلیل قرار دارد و کار اصلی ما هم از این مرحله شروع می‌شود چون به هر حال از تیم ملی ما این انتطار وجود داشت که برنده شود و تیم‌های دیگر همگروهش را شکست داده و به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی از گروهش صعود کند.

امسال با تعدد تیم‌های شرکت‌کننده مواجه هستیم این تعدد تیم‌ها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال این نکته موجب شده تعدد زیادی را بین تیم‌های درجه دوم و سوم شاهد باشیم و رقابت را از این مرحله که مرحله یک هشتم نهایی است به شکل کاملاً جدی و خیلی سختی شاهد باشیم که این مسأله گرمای خاصی را به وجود آورده هر چند در نهایت چهره مدعیان تقریباً مشخص است.

در خصوص بازی تعیین‌کننده تیم ملی ایران مقابل سوریه در مرحله اول حذفی چه نظری دارید؟

سوریه همیشه جزو تیم‌های درجه دو آسیا بوده است. تیمی که بازیکنانش از فیزیک خوب و قدرت جنگندگی بالایی برخوردارند و خیلی محکم و فیزیکی بازی می‌کنند. بازی‌های این تیم با ایران همیشه بازی‌های سختی بوده اما معمولاً جز چند بار که بازی‌ها مساوی شده تیم ملی ایران برنده بازی بوده است. این بار هم ما با تیم خوبی که داریم قادر هستیم از سد تیم ملی سوریه بگذریم. در واقع باید سوریه را شکست دهیم و تا مراحل پایانی با موفقیت پیش برویم چون انتظاری جز این از تیم ما نمی‌رود و با تیم ملی باکیفیت و نسل خوبی از بازیکنانی که سال‌هاست کنار هم بازی کرده و با هم هماهنگ هستند انتظاری جز موفقیت از تیم ملی وجود ندارد چون این یک حقیقت غیرقابل کتمان است که ما می‌توانیم بهتر از این نتیجه بگیریم و اگر خدایی ناکرده ما این بار نتیجه نگیریم دیگر تیم ملی در این حد و در این اندازه نخواهیم داشت.

در رابطه با خط دفاعی و ضعف‌هایی که در این منطقه دیده می‌شود چه راهکاری را پیشنهاد می‌دهید؟

مدافعان کناری ما لب خط هستند و خوب جمع نمی‌شوند مضاف بر اینکه دو مدافع میانی ما هم با فاصله زیادی نسبت به هم بازی می‌کنند نکته‌ای که می‌طلبد حتماً بازیکنی عمق دفاع ما را ببندد و پوشش خوبی به حفره‌های خط دفاعی ما بدهد که در این صورت حتماً مشکلات دفاعی بسیار کمتر خواهد شد.

نگرانی از شگفتی سازی سوریه مقابل تیم ایران ندارید؟

سوریه همیشه تیم خطرناکی بوده و تیم مفت‌بازی نیست به همین دلیل در چنین بازی‌هایی نقش هافبک‌های ما خیلی مهم است که در کارهای دفاعی به مدافعان ما کمک کرده و در حملات شرایط خوبی را برای خط حمله به وجود بیاورند و تیم حریف را تحت فشار قرار دهند و هافبک‌های تیم سوریه را از جریان بازی خارج سازند که در این صورت اگر توپ به مهاجمان خطرناک سوریه نرسد قطعاً ما قادر خواهیم بود که این تیم را شکست داده و به مرحله بعدی حذفی برسیم.

نگاهتان به تیم ملی کسب چه عنوانی است؟

من نگاه خوشبینانه‌ای دارم و خیلی امیدوارم که تیم ملی ایران به فینال برسد و با کادر خوب و بازیکنان شایسته‌ای که دارد بعد از 47 سال ان‌شاءالله طلسم قهرمان نشدن را بشکند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز