خبرگزاری کار ایران

فنونی‌زاده: با این روند امیدی به این تیم ملی نیست/ قلعه‌نویی در تفکراتش تجدید نظر کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۲۸۱

پیشکسوت فوتبال به انتقاد از کادرفنی تیم ملی در بازی با هنگ کنگ پرداخت.

مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص تقابل ایران و هنگ کنگ اظهار داشت: این بازی واقعاً برای من غافلگیر کننده بود و نمی‌دانم چه به روز تیم ملی ما آمده بود که در زمین اینطور بازی می‌کردند. انگار یک وزنه به پای هرکسی بسته بودند و از روی شکم سیری بازی می‌کردند و این اصلاً برای تیم ملی ما خوب نیست. من واقعاً از بازی ضعیف تیم ملی در این بازی غافلگیر شد.

وی افزود: من انتظار این را داشتم که یک بازی چشم نواز و هجومی مثل بازی با فلسطین ببینیم ولی نمی‌دانم چرا بازیکنان اینطور عمل کردند و اگر منصفانه بخواهیم نگاه کنیم حق تیم ملی ما در این بازی برد نبود و یک گلی هم که زدیم روی خلاقیت فردی قایدی رقم خورد و کار دیگری انجام ندادیم. من مانده‌ام با این شکل بازی چطور می‌خواهیم در مراحل بعدی مقابل تیم‌های قدرتمندتر قرار بگیریم.

پیشکسوت فوتبال در ادامه عنوان کرد: تغییرات در ترکیب تیم ملی خیلی زیاد است و این یک اشکال بزرگ است. تعویض‌هایی هم که انجام دادیم خوب نبودند و نتوانستند کمکی به ما بکنند. حالا خدا را شکر که صعود کردیم ولی با این شرایط بخواهیم پیش برویم همین مرحله اول حذفی کنار می‌رویم و به یک چهارم و نیمه نهایی نمی‌رسیم.

فنونی زاده افزود: ما در بازی با فلسطین هم مشکلات زیادی داشتیم که به خاطر نتیجه بازی خیلی مورد توجه قرار نگرفت. نه ارنج تیم خوب است نه چینش ترکیب خوب است نه شکل بازی خوب است و نه تعویض ها. ما از اول تا آخر به یک شکل بازی کردیم و توانایی تغییر تاکتیک در جریان بازی را نداریم و تیم حریف دقایق آخر خیلی به ما فشار آورد. امیدوارم کادرفنی تغییر تفکر بدهد و در بازی‌های بعد با تفکرات بهتری بازی کند چون با ادامه این روند امیدی به این تیم ملی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز