خبرگزاری کار ایران

فنونی زاده: باید به عقیده قلعه‌نویی احترام گذاشت/ پنجره استقلال بسته هم نباشد نمی‌تواند بازیکن بخرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۷۵۴

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی و استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پیشکسوت فوتبال از عملکرد تیم ملی در بازی با فلسطین ابراز رضایت کرد.

 بازی تیم ملی با فلسطین را تماشا کردید؟

بله ملی‌پوشان خوب بودند و تیم فلسطین هم به عنوان یک حریف تدارکاتی حریف خوبی بود. اینکه فکر کنم تیمی در این رقابت‌ها ضعیف است، خیال باطلی است. شما نگاه کنید تیم هند چطور ظاهر شد و یا حتی ویتنام مقابل ژاپن حریف دست و پا بسته‌ای نبود. پس باید ملی‌پوشان تمام تمرکز خود را در این بازی‌ها بگذارند اما به شخصه اعتقاد دارم که تیم ملی 50 درصد از توان خودش را فعلاً استفاده کرده و بازیکنان رفته رفته بهتر می‌شوند.

 بازی با هنگ‌کنگ را در پیش داریم. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

هنگ‌کنگ هم مثل فلسطین است و شاید یک پله بهتر باشد. امیدوارم در بازی با هنگ‌کنگ تیم ملی ما سرحال‌تر بازی کند و در دادن پاس به همدیگر دقت بیشتری داشته باشند.

 خیلی‌ها معتقد هستند تیم ملی در دفاع تیمی مشکل دارد. نظر شما در این خصوص چیست؟

من فکر می‌کنم اگر آقای قلعه‌نویی جوان‌های مستعدی مثل جلالی و حردانی را با خود می‌برد، در این بازی‌ها می‌توانستند کمک بهتری به این تیم بکنند.

 اما جلالی مدت‌ها بود که آمادگی چندانی نداشت.

جلالی اما از بازیکنان فعلی تیم ملی بهتر بود و می‌توانست کمک کند.

 از ابتدای جام گفته شد تیم ملی ایران نسبت به سایر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها چاق‌تر است و یا اینکه میانگین سنی ملی‌پوشان ایران بالا است. نظر شما چیست؟

من هم گفتم بدن‌های ملی‌پوشان چندان آماده نیست و می‌توانست تیم ملی آماده‌تر از این باشد اما همان‌طور که گفتم این تمام توان ملی‌پوشان نیست و قطعاً بهتر می‌شوند.

 بهتر نبود در این جام آقای قلعه‌نویی تلفیقی از تیم جوان و با تجر‌به را به قطر می‌برد؟

من هم با شما هم‌نظر هستم اما باید به عقیده آقای قلعه‌نویی احترام گذاشت. اعتقاد من این است که امیر‌خان حرفه‌ای است و کارش را خوب بلد است. من معتقدم ایران جزو چهار تیم قرار می‌گیرد و حداقل در نیمه نهایی این تیم را می‌بینیم.

 شما زمانی که برای تیم ملی بازی می‌کردید در بازی‌های آسیایی هم حضور داشتید؟

بله در دو دوره. دوره اول با آقای دهداری در آسیا سوم شدیم و در دور بعدی با آقای پروین در دوره مقدماتی با بدشانسی حذف شدیم.

 چرا؟

در بازی با ژاپن در دقیقه 88 و در حالی که 10 نفره بودیم گل خوردیم و حذف شدیم. در آنجا آقای پروین حتی در سه بازی یک تعویض هم نکرد. بدشانسی آوردیم وگرنه در آن سال به جای ژاپن ما قهرمان می‌شدیم.

 بد نیست در خصوص استقلال هم صحبت کنیم. استقلال قهرمان نیم‌فصل شد اما در حال حاضر این تیم برای نیم‌فصل دوم حتی نتوانسته یک بازیکن جذب کند.

شنیدم پنجره نقل و انتقالات بسته شد اما حتی اگر بسته هم نمی‌شد استقلال پول زیادی برای جذب بازیکن ندارد. هر چند که من معتقدم آقای خطیر باید دنبال جذب لیست نکونام برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز