خبرگزاری کار ایران

گرینوود و شماره ده مسی؛ پیشنهادی که نتواند ردش کند!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۰۶

بارسلونا آماده است تا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به میسون گرینوود پیشنهاد دهد در پکیجی که برای تابستان پیش رو به او ارائه می‌کند.

به گزارش ایلنا، مهاجم منچستریونایتد در حضور قرضی خود در ختافه مورد توجه فوتبال اسپانیا قرار گرفته و با پنج گل و چهار پاس گل به این تیم کمک کرده تا رده هشتم بالا بیاید.

ختافه قصد دارد این بازیکن 22 ساله را به صورت دائم جذب کند اما بارسلونا هم پیشنهادی 40 میلیون پوندی آماده کرده که شامل پیراهن خاطره‌انگیز لیونل مسی هم می‌شود. قهرمان جام جهانی با آرژانتین و برنده هشت توپ طلا که 36 سال دارد، در تابستان دو سال قبل از بارسلونا جدا شد و پیراهنش را به آنسو فاتی دادند اما وقتی فاتی را به صورت قرضی به برایتون دادند، این پیراهن بی‌صاحب مانده است.

حالا بارسلونا می‌خواهد از این پیراهن برای وسوسه مهاجم اهل برادفورد استفاده کند و یک تیم جدید بسازد.

گرینوود بعد از اینکه فهمید بهترین کار جدایی از منچستریونایتد است، دوران فوتبال خود را احیا کرده. او در فوریه گذشته از اتهامات جنسی تبرئه شد و آماده بازگشت به ترکیب یونایتد بود اما در تابستان به ختافه قرض داده شد در حالی که 18 ماه بازی نکرده بود.

اما بارسلونا در تلاش برای جذب گرینوود در اسپانیا بی‌رقیب نیست و حالا که بازگشت او به یونایتد غیرمحتمل به نظر می‌رسد، گفته می‌شود والنسیا و رئال سوسیداد هم وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارند. روزنامه سان به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «عملکرد میسون در اسپانیا باعث شده خیلی‌ها او را بخواهند و به نظر می‌رسد او می‌خواهد مرحله بعدی فوتبالش را در اسپانیا دنبال کند چون شروع خوبی در لالیگا داشته و از نظر حرفه‌ای و شخصی به آرامش رسیده است. او البته به ختافه به خاطر کمکی که در این راه به او کرده، مدیون است و این احتمال هم وجود دارد که قراردادش را در پایان این فصل دائمی کند. اگر همینطور ادامه دهد، پیشنهادهای دیگری هم ارائه می‌شود و بازیکن و باشگاه باید در موردش تصمیم بگیرند، بعد از یک سال سخت، به نظر می‌رسد دوباره میسون اوج گرفته است. اریک تن هاخ او را می‌خواست اما از دستش خارج شد، او حالا برنامه بلندمدت دارد و میسون در برنامه‌هایش جایی ندارد.»

بارسلونا به این بازیکن علاقه‌مند شده و گفته می‌شود استعدادیاب‌های خود را برای تماشای سه بازی آخر گرینوود فرستاده‌اند. آنها گفته‌اند گرینوود همان کسی است که بارسلونا می‌خواهد. یک منبع نزدیک به بارسا گفت: «باشگاه مصمم است گرینوود را جذب کند و در حال حاضر شانس بارسلونا از همه بیشتر است. نظر استعدادیاب‌ها این است که او با سبک بارسلونا منطبق است و می‌تواند تیم را بشدت تقویت کند.»

گرینوود می‌تواند همه جای حمله بازی کند اما احتمالاً به عنوان بال راست در بارسا در نظر گرفته شده. ژوائو فلیکس هم که از اتلتیکومادرید قرض گرفته شده، از سوی ژاوی در بال چپ ترجیح داده شده و خط حمله هم با روبرت لواندوفسکی در نقش مهاجم نوک تکمیل می‌شود.

تماس اتلتیکو با گرینوود

میسون گرینوود در رادار اتلتیکو است. بازیکن منچستر یونایتد که به صورت قرضی در ختافه بازی می‌کند، این روزها حسابی تحت نظر متروپولیتانو قرار گرفته است. عملکرد او با بوردالاس چیزی جز افزایش علاقه به فوتبالیستی که 22 سالگی سختی را پشت سر گذاشت نداشت و حالا شاید با به وجود آمدن علاقه اتلتیکو به این بازیکن بتوان به آینده و بازگشت دوباره او به سطح اول فوتبال اروپا امیدوار شد. قرمز و سفیدپوشان توانایی‌های این بازیکن را از نزدیک دیدند و هنوز نمی‌دانند که این بازیکن چه استعدادی در خود دارد. گرینوود بازیکنی است که در 19سالگی اولین بازی خود را با منچستریونایتد و حتی با تیم ملی انگلیس انجام داده بود و زمانی که در حال طی کردن پله‌های رشد بود، دو اتفاق یکی در زندگی خصوصی و یکی با کنار گذاشته شدن از منچستر یونایتد روی او تأثیر گذاشت.

شنیده می‌شود که اتلتیکو در هفته‌های گذشته این بازیکن را به دقت زیر نظر داشته اما نباید فراموش کنیم که این بازیکن همچنان متعلق به منچستریونایتد است و اتلتیکو برای به خدمت گرفتنش با سران باشگاه انگلیسی باید دور یک میز بنشینند و مذاکره کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز