خبرگزاری کار ایران

انریکه: امباپه فوق العاده است/ خوشحالم به اسپانیا می‌روم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۷۳۱

سرمربی تیم فوتبال «پاری سن ژرمن» در گفت و گو با روزنامه فرانسوی «اکیپ» گفت که تیمش امسال برای هر سه جام مبارزه خواهد کرد و از مواجه شدن با «رئال سوسیداد» در لیگ قهرمانان استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال «پاری سن ژرمن» در آخرین دیدار خود در مسابقات لیگ یک این کشور در مصاف با تیم فوتبال «لیل» در حالی که یک بر صفر پیش بود در آخرین ثانیه‌های مسابقه گل تساوی را دریافت کرد تا ۲ امتیاز ارزشمند را برابر تیم چهارم لیگ فرانسه از دست بدهد. این تیم در حالی حاضر با ۳۷ امتیاز صدرنشین است و در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا هم پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف رئال سوسیداد برود.

«لوییز انریکه» سرمربی پاری سن ژرمن در گفت و گویی با روزنامه «اکیپ» فرانسه به تشریح وضعیت تیمش و رابطه‌اش با بازیکنان تیم پرداخته است.

- شما گفته‌اید که تا دو ماه دیگر تیمتان خیلی قدرتمندتر خواهد شد. چه عاملی باعث خواهد شد که تا دو ماه دیگر این اتفاق بیفتد و چرا این‌طور فکر می‌کنید؟

این چیزی است که من صادقانه به آن باور دارد و دلیلش هم این است که در طی ماه‌های اخیر روز به روز پیشرفت کرده‌ایم. شاید این اتفاق نیفتد و در این صورت به شدت مورد انتقاد قرار خواهم گرفت اما مهم نیست. من در تمام زندگی مورد انتقاد قرار گرفته‌ام و این مساله من را خوشحال می‌کند. دارم می‌بینم که تیمم بازی به بازی بهتر می‌شود و یک بازی دیگر تا پایان سال خواهیم داشت و تکلیف امسال مشخص خواهد شد. می‌خواهم به هوادارانمان یک پیروزی تقدیم کنم تا از تعطیلات لذت ببرند و سال جدید را با قدرت بیشتری آغاز کنیم.

ارزیابی شما از نیم فصل اول چیست و چه اهدافی را برای ادامه فصل در نظر دارید؟

کادر فنی ما هنوز در ابتدای راه قرار دارد. با توجه به تعداد زیاد بازیکنانی که در ابتدای فصل جذب کردیم وارد مرحله جدید در این باشگاه شدیم. من از این فصل و نتایجی که کسب کردیم راضی هستم. حضور در سخت‌ترین گروه در لیگ قهرمانان یک مزیت بود و حس خوبی به ما داد. در مسابقات لیگ هم هرچند شروع خوبی نداشتیم اما اکنون صدرنشینیم و می‌خواهیم به این صدرنشینی ادامه دهیم. قسمت سخت کار ما هنوز باقی مانده است و می‌خواهیم برای کسب تمام جام‌ها بجنگیم.

- رابطه خود را با کیلیان امباپه چگونه ارزیابی می‌کنید؟

من با اکثر بازیکنانم رابطه بسیار نزدیکی دارم. رابطه من با کیلیان هم همیشه خیلی صمیمی بوده است. او کسی است که شوخی می‌کند و همیشه لبخند می‌زند. با او احساس خوشحالی دارم و نه فقط از کیلیان، بلکه از همه. اگرچه این را می‌دانم که بازیکنانی که کمتر به آنها بازی می‌رسد احساس رضایت و خوشحالی کمتری دارند.

 

- امباپه روز چهارشنبه تولد ۲۵ سالگی خود را جشن خواهد گرفت. ارزیابی شما از او چیست و چه انتظاری از او دارید؟

او با ۲۵ سال سن بسیار جوان است وهم سن پسر من است. امیدوارم باز هم موفقیت‌های فردی و تیمی بیشتری کسب کند. او بازیکن فوق‌العاده ای است و امیدوارم که اینجا در پاری سن ژرمن بماند. داشتن بازیکنی مثل او در هر تیمی یک فرصت بزرگ است. آماری که او از خود به جا گذاشته است شگفت‌آور است.

- در حال حاضر، رسانه‌ها نظرات متفاوتی در خصوص «کانگ این لی» دارند. نظر شما در خصوص این بازیکن چیست؟

او ممکن است برای کسانی که لالیگا را دنبال نمی‌کنند ناشناخته باشد. در کره جنوبی او یک فوق ستاره است و تابستان امسال او را دیدیم. او برای ما بازیکن مهمی است و در پست‌های زیادی بازی کرد که نشان از توانایی‌های فنی بالای او است. در ضمن ویژگی‌های دفاعی دارد و خودش را برای تیم به آب و آتش می‌زند. به علاوه اینکه او جذاب و بامزه است.

- پی اس جی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال سوسیداد می‌رود، نظر شما در مورد این قرعه کشی چیست؟

من از این مساله خیلی خوشحالم زیرا از ته دل می‌خواستم با یک تیم اسپانیایی مواجه شویم. ما سوسیداد را به خوبی می‌شناسیم، بازیکنان زیادی از این تیم با من در تیم ملی بودند و شناخت خوبی از این مربی تیم دارم. مواجه شدن با این تیم خبر بسیار خوبی است. البته آنها در گروهی که اینتر هم حضور داشت صدرنشین شدند و به این معناست که برای ما دردسر درست خواهند کرد. این تیم فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند و ایده‌های روشنی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز