خبرگزاری کار ایران

همه چیز به باشگاه پرسپولیس سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۵۴۶

با وجود حواشی فراوان ایجاد شده پیرامون دربی اما بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تصمیم گرفتند بیشتر از این به دربی و اتفاقاتش نپردازند.

به گزارش ایلنا، با اینکه مصاف اخیر پرسپولیس و استقلال به لحاظ فنی نکته دندان‌گیری نداشت اما پر از حاشیه و اتفاق بود و همچنان شکایت‌ها، بیانیه‌ها و اظهارنظرها از سوی هر دو باشگاه نسبت به تیم رقیب مطرح می‌شود.

با این وجود اعضای تیم پرسپولیس تصمیم گرفتند به حاشیه‌های دربی پایان داده و به نوعی این ماجرا را تمام کنند و به فکر بازی بعدی باشند. کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در تمرین روز جمعه تصمیم گرفتند این بازی را با تمام حواشی و اتفاقاتش و هر آنچه درباره داوری بود به دست فراموشی سپرده و با قیچی کردن حاشیه‌ها به فکر موفقیت در بازی بعدی تیم‌شان باشند.

پرسپولیس تا پایان نیم فصل نخست چهار بازی با تیم‌های استقلال خوزستان ، شمس آذر قزوین ، مس رفسنجان و نساجی مازندران برگزار می‌کند که دو تا از این بازی‌ها مقابل استقلال خوزستان و مس رفسنجان در خانه حریفان برگزار خواهد شد.

پرسپولیس روز سه‌شنبه باید در اهواز مقابل تیم قعر جدولی استقلال خوزستان به میدان برود که در این فصل برد نداشته است و با توجه به فاصله کوتاه این مسابقه از دربی و زمان کوتاه باقی‌مانده، پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفتند برای اینکه به استقلال دوم هم امتیاز ندهند کوتاه بیایند و ادامه ماجراهای دربی را به باشگاه بسپارند.

باشگاه پرسپولیس هم تصمیم گرفته به‌خاطر آنچه در دربی و بعد از آن رخ داد و مسائلی که درباره مسئله کمک داور ویدئویی مطرح شد پیگیر ماجراهای مربوطه باشد و حق تیم و بازیکنان را بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز