خبرگزاری کار ایران

حتی مسی هم اشتباه می‌کند، چه رسد به من و بقیه!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۵۱۴

اریک گارسیا از اوریول رومئو دفاع کرد و گفت حتی بزرگترین بازیکن دنیا هم اشتباه می‌کند، پس نباید او را سرزنش کرد.

به گزارش ایلنا، اوریول رومئو برابر آنتورپ شبی کابوس‌وار را سپری کرد و روی دو گل اول حریف بلژیکی مقصر بود. او پس از مدت‌ها در ترکیب ثابت بارسا قرار گرفته بود و همه چیز برایش بد پیش رفت. 

بارسا بازی را باخت و این دومین باخت متوالی تیم به فاصله چند روز بود. بیش از همه نیز رومئو سرزنش شد و حالا بسیاری معتقدند او بدترین خرید ممکن برای بارسا بود.

اریک گارسیا که قرضی از بارسا برای خیرونا بازی می‌کند، از رومئو دفاع کرد و برای این مهم مثال جالبی نیز زد.

او گفت: «در فوتبال همه اشتباه می‌کنند. وقتی مسی که بهترین بازیکن دنیاست، اشتباه می‌کند، از من و دیگر بازیکنان چه انتظاری دارید؟ من رومئو را می‌شناسم و مدتی با او در بارسا هم تیمی بودم. می‌دانم او بازیکنی با ذهنیت قوی است و از این انتقادات آسیب نمی‌بیند.»

گارسیا ادامه داد : «واضح است که رومئو دوست دارد شرایط در بارسا برایش بهتر شود و معتقدم در بارسا کادر فنی و بازیکنان به او اطمینان دارند. او بازیکنی با تجربه است و در لیگ برتر نیز به میدان رفته است. سطح بالایی دارد و می‌تواند خودش را در بارسا ثابت کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز