خبرگزاری کار ایران

خیرونا به دنبال اتفاق شگفت انگیز مقابل بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۴۴۵

شگفتی ساز این فصل لالیگا امشب مهمان بارسلونا است.

به گزارش ایلنا، امشب بازی بزرگی در استادیوم المپیک لویی کمپانی بارسلونا برگزار می‌شود و رقبای کاتالان به مصاف هم می‌روند؛ بارسلونا و خیرونا به ترتیب در رده‌های سوم و دوم لالیگا قرار دارند. خیرونا شگفتی‌ساز این فصل بوده و از 15 بازی 38 امتیاز به اندازه رئال مادرید صدرنشین گرفته در حالی که بارسلونا با چهار امتیاز کمتر در رده سوم است.

فشار زیادی روی بارسا قرار داشت که نتیجه مثبتی از بازی هفته قبل با اتلتیکومادرید بگیرد و تیم ژاوی با یک بازی قدرتمندانه به پیروزی یک بر صفر رسید که ژوائو فلیکس، بازیکن قرضی اتلتیکومادرید تنها گل بازی را زد. مدافع عنوان قهرمانی این فصل 10 برد، چهار تساوی و یک شکست داشته و 34 امتیازی است. این فصل انتقاداتی از ژاوی شده اما او توانسته تیمش را به یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ببرد و این یعنی برای بازی چهارشنبه شب با رویال آنتورپ در بلژیک انگیزه زیادی ندارند. بارسلونا تا قبل از تعطیلات زمستانی با خیرونا، والنسیا و آلمریا در لیگ روبه‌رو می‌شود و برای اهمیت بازی امشب همین بس که قطعاً نمی‌خواهد از کورس قهرمانی بیش از این عقب بیفتد.

 بارسا در هفت بازی قبلی‌اش با خیرونا بدون شکست بوده و پنج برد داشته اما دو تیم فصل قبل در نوکمپ بدون گل مساوی شدند ضمن اینکه خیرونا در فصل 2019-2018 هم در زمین رقیب 2 بر 2 مساوی کرد.

فرم این فصل خیرونا فوق‌العاده بوده و این تیم با 12 برد، دو تساوی و یک باخت که با نتیجه 3 بر صفر مقابل رئال مادرید بود، 38 امتیاز گرفته و هم‌امتیاز با این تیم در رده دوم قرار دارد. خیرونا با 34 گل بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و شش گل بیشتر از بارسلونا زده اما 18 گل هم دریافت کرده است و از این جهت به همراه اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد در میان هفت تیم بالای جدول رکورددار است. خیرونا دو هفته قبل برابر بیلبائو یک بر یک متوقف شد اما با پیروزی 2 بر یک برابر والنسیا جبران کرد و با پیروزی در جام حذفی مقابل اوریوئلا به مرحله یک‌شانزدهم نهایی راه یافت.

سفید و قرمزها هم بعد از بارسلونا با آلاوس و رئال بتیس دیدار می‌کنند و جایگاه این تیم در تعطیلات زمستانی جالب خواهد بود. شروع خیرونا در این فصل وقتی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد که بدانیم این چهارمین فصل حضور خیرونا در بالاترین رده لیگ اسپانیا است؛ بهترین عملکرد این تیم در رتبه دهم بوده که فصل قبل و فصل 2018-2017 به دست آمده است.

 

اخبار تیمی

مارک آندره ‌تر‌اشتگن مجبور شد برای رفع مشکل کمرش جراحی کند و به این ترتیب اینیاکی پنیا یک بار دیگر از دروازه بارسلونا محافظت می‌کند. به دلیل مصدومیت شدید زانو تا مدت‌ها از گاوی خبری نخواهد بود ضمن اینکه اینیگو مارتینس با مشکل همسترینگ تا آغاز سال جدید میلادی نمی‌تواند بازی کند. مارکوس آلونسو می‌تواند به نیمکت برسد اما احتمالاً آندریاس کریستنسن و رونالد آرائوخو در قلب دفاع قرار می‌گیرند و ژول کنده و ژوائو کانسلو در راست و چپ به بازی گرفته می‌شوند، به این ترتیب آلخاندرو بالده باز هم باید به نیمکت‌نشینی راضی شود. در خط حمله هم رافینیا جایش را کنار روبرت لواندوفسکی و فلیکس حفظ می‌کند با وجود فشاری که از سوی لامینه یامال و فران تورس وارد می‌شود. خیرونا برای این بازی یانخل اررا، خوئل روکا و تونی ویا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما بورخا گارسیا و ریکارد آرترو وضعیت مبهمی دارند. اریک گارسیا می‌تواند مقابل تیم اصلی‌اش بازی کند و در وسط دفاع قرار می‌گیرد و یان کوتو احتمالاً بازیکنی است که از نبود اررا در خط میانی سود می‌برد و بازی می‌کند. میچل نسبت به بازی پنجشنبه در جام حذفی تغییراتی در تیمش اعمال می‌کند و ساویو، میگل گوتیرس و آرتم دووبیک از جمله کسانی هستند که به ترکیب اصلی بر‌می‌گردند و آخری تلاش می‌کند به هفت گلی که در این فصل رؤیایی لالیگا زده، بیفزاید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز