خبرگزاری کار ایران

نوری: رتبه دوم جدول مزد سختی کشیدن ملوانی‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۲۴۳

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: با رتبه دوم جدول مزد زحمات خود را گرفتیم.

به گزارش ایلنا، محمد نوری پس از برتری یک بر مقابل هوادار در نشست خبری، اظهار داشت: باید رتبه دوم جدول را به هواداران خوب‌مان، مردم انزلی و استان گیلان تبریک بگویم. واقعا خیلی سختی کشیدیم تا توانستیم تیم را جمع و جور کنیم. تک تک ما از مدیریت باشگاه، سرمربی و کل مجموعه و هواداران مزد زحمات خود را گرفتیم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

وی افزود: واقعا بازی با هوادار رقابت سختی برای ما بود زیرا از سطح دریا و اکسیژن فراوان به تهران آمده بودیم که هوای آلوده و ارتفاع بالایی دارد. 3-2 گرفتگی داشتیم که همه این نفرات به جز آخرین بازیکن یعنی پدرام قاضی‌پور تعویض شدند. به تک تک بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم که واقعا سنک تمام گذاشتند و حقمان بود 3 امتیاز را بگیریم. خیلی خوب بازی کردیم و روی همان تاکتیکی که تمرین کرده بودیم، گل زدیم. پس از آن نیز از گل خود دفاع کردیم.

مربی ملوان ادامه داد: 3-2 موقعیت دیگر هم داشتیم که علیرضا حقیقی خیلی خوب واکنش نشان داد و بازی یک بر صفر به سود ملوان تمام شد. باید به تیم حریف هم خسته نباشید بگویم. محمود فکری و سیروس دین محمدی هم واقعا برای هوادار زحمت کشیده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز