خبرگزاری کار ایران

حزباوی؛ پدیده‌ای در حسرت پیراهن تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۸۸۲

ستاره اهوازی تیم السد قطر به دلیل نمایش درخشانش در یک سال گذشته، از سوی AFC در بین سه نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن جوان سال آسیا قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، محمدامین حزباوی ستاره اهوازی تیم السد قطر که به دلیل نمایش درخشانش در یک سال گذشته، از سوی AFC در بین سه نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن جوان سال آسیا قرار گرفت، همراه سایر بازیکنان تیم ملی ایران برای بازی با ازبکستان به تاشکند سفر کرد. حزباوی پس از این مسابقه باید به قطر بازگشته و در تمرینات تیم باشگاهی‌اش شرکت کند و از آنجا که کشور ازبکستان فاقد پرواز مستقیم به قطر است، حزباوی باید از طریق یک کشور ثالث به دوحه بازگردد. مسئولان باشگاه السد به همین دلیل پیگیر برنامه سفر حزباوی بودند تا این مدافع گلزن کشورمان بتواند پس از خاتمه بازی تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در اسرع وقت عازم دوحه شود. نام حزباوی باز هم در ترکیب اصلی تیم ملی دیده نشد تا این حسرت همچنان در کارنامه او باقی بماند.

محمدامین حزباوی از ابتدای لیگ ستارگان قطر در شش بازی از هفت بازی تیم السد به میدان رفته و همراه با این تیم صدرنشین شده است. نمایش خوب حزباوی در لیگ ستارگان با تحسین هواداران و رسانه‌های قطری همراه بوده و مدیران باشگاه السد نیز از عملکرد این بازیکن با آتیه کاملاً راضی هستند. السدی‌ها که اخیراً کادر فنی تیم‌شان را تغییر داده‌اند، برای یک مسابقه مهم برابر الشارجه امارات در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شوند و کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند راه صعود این تیم قطری به دور بعدی را هموار کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز