خبرگزاری کار ایران

نوری: می‌دانستیم بازی بسیار سنگینی داریم /تمام توان خود را گذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۴۵۲

مربی تیم فوتبال ملوان گفت: بازی بسیار سنگینی با استقلال خوزستان داشتیم و می‌دانستیم بازی بسیار سنگینی داریم..

به گزارش ایلنا، محمد نوری پس از تساوی یک بر یک ملوان مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری، اظهار داشت: ابتدا باید درگذشت علی نیاکانی را به جامعه فوتبال و مردم انزلی را تسلیت بگویم. او از پیشکسوتان این تیم و تیم ملی کشورمان بود. امیدوارم خدا به خانواده‌اش صبر بدهد و کادرفنی و بچه‌های ملوان را نیز در غم خود شریک بدانند. 

وی افزود: متاسفانه پس از ۳ بازی سنگین مقابل نساجی، پرسپولیس و سپاهان، سفرها و بازی‌های فشرده چند بازیکن ما را مصدوم کرد. در جریان بازی هم دیدید حامد نورمحمدی و رضا جعفری مصدوم شدند. هفته قبل نیز به خاطر فشار این ۳ مسابقه آرمان اکوان و محمدرضا سلیمانی مصدوم شدند. واقعا کار کرده بودیم و می‌دانستیم بازی بسیار سنگینی داریم. تمام توان خود را گذاشتیم اما متاسفانه گل زودهنگامی خوردیم.

مربی ملوان عنوان کرد: تلاش کردیم این گل را جبران کنیم. استقلال خوزستان با وجود اینکه تیم بسیار خوبی است و کادرفنی خیلی خوبی هم دارد، هیچ موقعیت گلی نداشت. گل‌شان هم روی اشتباه ما زدند. خیلی موقعیت داشتیم و در نیمه دوم توانستیم گل بزنیم اما مقداری دست و بال ما برای تعویض بسته بود. شاید نتوانستیم آن عملکرد خیلی خوب را ادامه بدهیم. یک گل زدیم و چندین فرصت را هم نزدیم. با وجود اینکه پیروزی حق تیم ما بود، این بازی مساوی تمام شد و امیدوارم در دیدار با هوادار بتوانیم خیلی پرانگیزه‌تر بازی کرده و با کسب امتیاز لازم خود را در بالای جدول نگه داریم.

نوری درخصوص اینکه آیا مصدومان ملوان به بازی با هوادار می‌رسند، عنوان کرد: قرار است در این ۳_۲ روز که تعطیل هستیم این بازیکنان در انزلی بمانند و صبح و بعد از ظهر کار کنند‌. باید به بازی بعدی برسند زیرا مقداری از لحاظ بازیکن در مضیقه هستیم. باید در نیم فصل تیم را تقویت کنیم و الان هم‌ تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مصدومان ما برسند.

وی درواکنش به این موضوع که احساس می‌شد داوری تمام صحنه‌های ۵۰_۵۰ را به سود استقلال خوزستان سوت می‌زند، توضیح داد: اگر بخواهیم درمورد داوری صحبت کنیم، متاسفانه ما را محروم می‌کنند اما واقعیت امر این است در صحنه‌ای که به مهدی تارتار کارت قرمز داد، کنارش بودم و دیدم کوچک‌ترین بی‌احترامی نکرد. خود داور وسط نمی‌خواست کارت بدهد اما کمکش مدام می‌گفت چرا کارت نمی‌دهی؟ هیچگونه بی‌احترامی و لمسی هم صورت نگرفت. ناگهان برگشتم و دیدم تارتار کارت زرد دوم را گرفت‌. امیدوارم مقداری داوران سعه صدر نشان داده و آرام‌تر باشند. به هر حال سرمربی تیم ممکن است به خاطر عصبانیت فریاد بزند اما در آن صحنه چنین چیزی هم ندیدیم. 

مربی ملوان خاطرنشان کرد: صحنه‌های ۵۰_۵۰ هم به سود استقلال خوزستان بود. امیدوارم در بازی‌های بعدی خیلی بهتر کار کنیم. هیچ وقت به داوری انتقاد نمی‌کنیم اما امیدوارم مقداری به تجهیزات روز مجهز شوند. این تجهیزات در فوتبال ما موجود نیست. سعید رحیمی‌مقدم، داور چهارم هیچ راه ارتباطی با داور وسط نداشت و در ۳_۲ صحنه‌ شاید لب خط دید که خطا شده اما به دلیل اینکه نمی‌توانست به محمدی هشدار بدهد، او هم سوت را به ضرر ما اعلام کرد و نتوانست کاری کند. امیدوارم هرچه‌ سریع‌تر این مسائل جمع شود و فوتبال ما روز به روز پیشرفت کند. 

نوری درمورد حضور پرشور مردم در این مسابقه، گفت: ملوان یک تیم ریشه‌دار است و غیر از این هم توقع نداریم. خدا را شکر می‌کنیم هواداران تا این اندازه تیم‌شان را دوست دارند و به ما و بازیکنان انگیزه می‌دهند. حضور بانوان خیلی کمک کرده تا جو ورزشگاه خیلی بهتر شود‌. واقعا دست تک تک طرفداران را می‌بوسیم و این نوید را می‌دهیم همین جور پرقدرت و هجومی بازی کنیم تا دل‌شان شاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز