خبرگزاری کار ایران

تارتار: می‌خواهیم بازی زیبایی انجام دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۸۹۰

سرمربی ملوان می‌گوید تیمش شرایط خوبی دارد و سپاهان باتوجه به از دست دادن امتیاز در هفته گذشته مقابل تیمش استرس خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در اصفهان هستم. خاطرات خوبی در این شهر دارم و امیدوارم تیم‌های اصفهانی موفق باشند. بازی با سپاهان حساس و سنگین است. هر دو تیم شرایط خوبی را دنبال می‌کنند. سپاهان از نظر سخت افزار بهترین تیم کشور ماست. از نظر مدیریتی آقای ساکت توانمند است و تیم کاملی هستند. ما هم سال خوبی را پشت سر می‌گذاریم و بازیکنان باکیفیتی داریم. می‌خواهیم بازی زیبایی انجام دهیم و نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: سپاهان باتوجه به کسر امتیاز و بازی هفته گذشته‌شان استرس بیشتری خواهد داشت. ما بودجه کمتری داریم اما تیم خوبی داریم. تمام آمار و ارقام به ما می‌گویند ملوان تیم تدافعی و تهاجمی خوبی است و این نشان می‌دهد ترسی از تیمی نداریم. امیدوارم که کیفیت زمین بهتر شده باشد تا هر دو تیم بتوانند بازی خوبی داشته باشند.

سرمربی ملوان درباره غایبان تیمش عنوان کرد: خداراشکر نه محروم و نه مصدوم داریم و همه بچه‌ها را در اختیار داریم. امیدوارم بازی فردا جذاب باشد و از این شهر دست پر به انزلی برگردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز