خبرگزاری کار ایران

پاراآسیایی هانگژو؛ شرایط سخت جوانمردی برای کسب مدال

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۴۳

ساره جوانمردی در حالی به بازی های پاراآسیایی اعزام شده که شرایط سختی داشته است.

به گزارش ایلنا، کاروان ورزشی ایران در حالی راهی بازی‌های پاراآسیایی شده که یکی از شانس‌های اصلی مدال طلا در این دوره ساره جوانمردی است. کسی که دو طلا ی تیراندازی در اینچئون و دو طلا در جاکارتا کسب کرده و یک نقره هم در گوانگژو کسب کرده و حالا هم یکی از امیدهای کسب مدال طلا است. هر چند که در این دوره واقعاً با شرایط سختی به بازی‌ها رفته و اصلاً مشخص نیست که مسئولان چه اصراری به حضور ساره در این بازی‌ها داشتند. او سه ماه پیش صاحب فرزند شد و در چنین شرایطی اعزام او به هانگژو عجیب است. طبیعی است که او در ماه‌های اخیر نتوانسته تمریناتش را مثل گذشته انجام بدهد اما مسئولان او را در تیم قرار دادند و قرار شد که پرچمدار کاروان هم باشد. این موضوع حالا نگرانی خودش را هم در پی دارد: «نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. شاید فرزندم کاروان را به هم بریزد یا شاید هم اتفاقات دیگری رخ بدهد.»

  حضور در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی و کسب طلایی دیگر.

کار بسیار سختی است. چرا که در ماه‌های اخیر شرایط سختی را تجربه کردم. حالا هم که خانوادگی به این بازی‌ها آمدیم. هم همسرم در کنارم است و هم فرزندم و این شرایطی است که تا به حال تجربه نکرده بودم.

 چه حسی دارید؟

حس عجیبی دارم. هم خوشحالم که همراه تیم هستم و هم خوشحالم که فرزندم کنارم است. فرزندم سه ماهه است اما همین هم یک حس ترس به من وارد می‌کند و کمی استرس دارم و نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 ولی با این‌حال این شرایط را پذیرفتید.

اصلاً قرار نبود به این دوره از بازی‌ها بیایم. فرزندم سه ماه پیش به دنیا آمد و طبیعی بود که با مشکلاتی روبه‌رو بودم اما با لطف و نظر مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش همراه تیم آمدم و قرار شد که پرچمدار کاروان هم باشم. حالا نمی‌دانم که در این مسافت طولانی که طی کردم چه اتفاقی رخ می‌دهد. شاید بچه‌ام کاروان را به هم بریزد و شاید هم به کاوران کمک کند اما هر چه هست شرایطی عجیب است که تا به حال تجربه نکردم و نمی‌توانم بگویم که چه چیزی در انتظارم است.

 با این‌حال همه عادت کردند به طلای شما در این ‌بازی‌ها و در این دوره هم منتظر هستند که دو مدال طلا کسب کنید.

این چهارمین حضورم در بازی‌های آسیایی است اما هیچ وقت چنین وضعیتی را نداشتم. امیدوارم کارها خوب پیش برود و بتوانم همانند جاکارتا و اینچئون در این دوره هم مدال طلا بگیرم.

اصلاً قرار نبود به این دوره از بازی‌ها بیایم. فرزندم سه ماه پیش به دنیا آمد و طبیعی بود که با مشکلاتی روبه‌رو بودم اما با لطف و نظر مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش همراه تیم آمدم و قرار شد که پرچمدار کاروان هم باشم. حالا نمی‌دانم که در این مسافت طولانی که طی کردم چه اتفاقی رخ می‌دهد. شاید بچه‌ام کاروان را به هم بریزد و شاید هم به کاروان کمک کند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز