خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۳۰۵ پروژه ورزشی در سطح کشور به مساحت ۵۵۰ هزار متر مربع

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۵۸۶

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی ۳۰۵ پروژه ورزشی در سطح کشور به مساحت ۵۵۰ هزار متر مربع افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی سال1402 تعداد 305 پروژه ورزشی در سطح کشور به مساحت 550 هزار متر مربع با اعتبار هزینه شده 904 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

این پروژه‌ها شامل 25 باب زمین فوتبال استاندارد، 22 باب سالن چند منظوره توپی، 218 باب زمین مینی فوتبال (چمن مصنوعی)، 12 باب سالن ورزشی تخصصی غیر توپی، 6 باب استخر سرپوشیده، 2 باب سالن چند منظوره مسابقاتی، 2 باب سالن ورزش باستانی، 12 باب سایر اماکن ورزشی (دیواره صخره نوردی ، زمین ساحلی ، باشگاه سوارکاری و ... ) استادیوم فوتبال ملکان، پیست دوچرخه سواری و پیست تارتان مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز  سالن جانبازان و معلولین سمنان و مجموعه ورزشی فلکده رشت است.

از این تعداد 232 پروژه در روستاها و مناطق کم برخوردار و 73 پروژه در شهرها احداث شده است.

از ابتدای شروع به کار دولت مردمی سیزدهم، با احتساب پروژه‌های فوق تعداد 1522 پروژه ورزشی از محل اعتبارات دولتی جمعاً به مساحت 3 میلیون متر مربع با اعتبار هزینه شده 586/3 میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز