خبرگزاری کار ایران

واکنش اداره ورزش استان مرکزی به میزبانی از دیدار پیکان - پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۰۳۰

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در خصوص میزبانی از دیدار دو تیم فوتبال پیکان و پرسپولیس گفت: هنوز هیچ درخواستی برای ما ارسال نشده و بعید است که بتوانیم این دیدار را میزبانی کنیم.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پیکان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باید روز پنجشنبه ۲۷ مهر رو در روی پرسپولیس قرار گیرد. پیکان که در این دیدار، میزبان است هنوز ورزشگاهی برای بازی با پرسپولیس به سازمان لیگ معرفی نکرده است.

ورزشگاه‌های دستگردی، شهرقدس و تختی تهران به دلیل تعمیرات نمی‌توانند میزبان دیدار پیکان و پرسپولیس باشند. از سوی دیگر ورزشگاه آزادی هم باتوجه به اینکه روز جمعه ۲۸ مهر میزبان دیدار استقلال تهران و هوادار است و روز سه شنبه هم دیدار دو تیم پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان قرار است در آن برگزار شود، نمی‌تواند در دو روز متوالی میزبان دیدار تیم‌های لیگ برتری باشد.

خبرهایی مبنی بر انتخاب ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک برای میزبانی از بازی پیکان و پرسپولیس به گوش می‌رسید که مسعود پیرایش مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی نسبت به آن ابراز بی اطلاعی کرد.

پرسپولیس و پیکان به ترتیب با ۱۲ و ۶ امتیاز در مکان‌های دوم و نهم جدول قرار گرفته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز