خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی هانگژو؛ دو کشتی‌گیر ایران فینالیست شد/ ساروی و میرزازاده در یک قدمی طلا

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۷۷۵

امین میرزازاده و هادی ساروی دو نماینده کشتی فرنگی به مبارزه فینال این رشته در بازیهای آسیایی راه پیدا کردند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های روز دوم و پایانی کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ در هانگژو چین، محمدهادی ساروی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران، در نخستین مبارزه خود مقابل رستم آساکولف ازبک و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان روی تشک رفت و در پایان با نتیجه شش بر سه به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ساروی در دومین مبارزه و در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف اوزور ژوژوپبیکف از قرقیزستان رفت و در ۳ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

ساروی در نیمه‌نهایی هم در همان وقت نخست با امتیاز عالی هشت بر صفر مقابل اسلام اومایف از قزاقستان با نتیجه هشت بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد. ساروی در فینال مقابل یی منگ لی از چین به میدان می‌رود.

دیگر نماینده کشتی فرنگی ایران امین میرزازاده، نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان، در نخستین مبارزه مقابل پانفوئک از تایلند به روی تشک رفت و در پایان در همان تایم نخست با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید. میرزازاده در دومین مبارزه نیز مقابل کورایف از ترکمنستان ۹ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. او در نیمه نهایی علیخان سیزداکف از قزاقستان را با نتیجه ۳ بر یک برد و راهی فینال شد. میرزازاده در فینال مقابل ژی منگ از چین مبارزه می‌کند.

تیم ملی کشتی فرنگی در روز گذشته به دو مدال نقره توسط ناصر علیزاده و امین کاویانی‌نژاد و همچنین مدال برنز دانیال سهرابی رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز