خبرگزاری کار ایران

مهاجرانی: استقلالی‌ها به زوج خطیر و نکونام فرصت دهند/ بیرانوند باید هم در پرسپولیس می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۴۸۱

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد وضعیت باشگاه ها در نقل و انتقالات صحبت کرد.

حشمت مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت این روزهای لیگ برتر اظهار داشت: من وضعیت نقل و انتقالات را از رسانه‌های ایران دنبال می‌کنم. پرسپولیس که وضعیت خوبی دارد و با مدیریت خوب درویش توانسته تا اینجای کار خوب عمل کند و استقلال هم در گیر مسائلی شد که به عقیده من آنها را عقب انداخته است ولی تغییرات اخیر در این باشگاه را مثبت ارزیابی می‌کنم و در ادامه این تیم هم می‌تواند موفق باشد. به جز استقلال و پرسپولیس من تراکتور و سپاهان را تیم های موفق نقل و انتقالات تا اینجا دیدم و البته پشت سر آنها نساجی و گل گهر هم عملکرد خوبی داشتند.

وی در مورد وضعیت استقلال گفت: همانطور که گفتم اتفاقات و تغییرات باعث عقب ماندن استقلال شد ولی در نهایت زوج جواد نکونام و علی خطیر را زوج موفقی برای استقلال می‌بینم. هم خطیر مدیرعامل توانمندی است و می‌تواند به استقلال کمک کند و هم نکونام یک سرمربی خوب است که از جنس استقلال است و استقلال را می‌شناسد. به نظرم این زوج باید چند سال فرصت داد و در نهایت می‌توانند استقلال را به جایگاه واقعی خودش برسانند و نباید عجله کرد و آنها را از ابتدا برای نتیجه تحت فشار قرار داد. تغییرات همیشه زمان بر است و طول می‌کشد تا به نتیجه برسد.

پیشکسوت فوتبال در مورد ماجرای بیرانوند و مذاکراتش با استقلال توضیح داد: من این موضوع را که بیرانوند به واسطه توانایی‌هایش دستمزد بالایی مطالبه می‌کند را می‌پذیرم و بابت این موضوع به او حق می‌دهم ولی رفتنش به استقلال اشتباه بود و نباید این اتفاق رخ می‌داد. در کل جابجایی بازیکن میان این دو تیم اتفاق خوبی نیست و حسن روشن هم به عنوان یک استقلال حرف خوبی زد و به بیرانوند توصیه کرد به استقلال نیاید. بیرانوند در پرسپولیس رشد کرده و محبوب شده و مردم او را در این تیم دوست دارند.

مهاجرانی در مورد وضعیت تیم ملی هم توضیح داد: ما در جام ملت‌ها باید خیلی باهوش عمل کنیم چرا که تیم نسبتاً خوبی داریم و مثل همیشه یکی از تیم‌های مطرح و مدعی قهرمانی هستیم. مربی ما و بازیکنان ما در حال حاضر می‌دانند چه انتظاری از آنها می‌رود و هر سنگی که در این مسیر جلوی پای آنها می‌اندازند می‌تواند پله‌ای برای ترقی مسحوب شود. خوب بودن یک مربی به واسطه نتایجی است که می‌گیرند و قضاوتی که در موردشان می‌شود بر همین اساس است. برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت دارم و عقیده دارم امیر قلعه نویی فاکتورهای لازم برای به موفقیت رساندن تیم ملی را در این مسابقات دارد و می‌تواند نتایج خوب و قابل قبولی کسب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز