خبرگزاری کار ایران

حسینی‌فرد: تورنمنت بلغارستان فرصت بسیار خوبی برای تیم ملی جوانان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۶۴۳

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان حضور در تورنمنت چهار جانبه بلغارستان را فرصت مناسب برای آماده‌سازی تیم ایران دانست و گفت: این مسابقات با حضور تیم‌های ایران، بلغارستان آمریکا و برزیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدحسین حسینی‌فرد در حاشیه آخرین تمرین توپی تیم ملی والیبال جوانان ایران قبل از اعزام به اردوی برون مرزی بلغارستان، افزود: قبل از هر چیز باید از فدراسیون تشکر کنم. اسفندماه سال گذشته به فدراسیون برنامه دادیم و از نهم فروردین تا به امروز شش اردو بدون هیچ کم و کاستی برگزار شده است.

وی با بیان این‌که در این اردوها چند گروه کار کردند که من لذت بردم، تصریح کرد: گروه کادر فنی که مومنی‌مقدم در راس آن قرار دارد و منصوری، زارع، شاکری و دیگر اعضا با دل و جان کار کردند و نتیجه‌اش را همه ‌هم‌وطن‌ها خواهند دید. همچنین بازیکنان ایران در این اردوها زحمت کشیده‌اند و از قدیم هم گفته‌اند نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود.

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان کمبود دیدارهای تدارکاتی را یکی از مشکلات روند آماده‌سازی تیم دانست و گفت: البته با هفت تیم داخلی بازی کردیم و در این بازی‌ها بازیکنان حتی یک ست هم نباختند. بازیکنان بین اردوها فقط دو روز استراحت داشتند و شبانه‌روز در اختیار تیم ملی بودند.

حسینی‌فرد با یادآوری این موضوع که فدراسیون در این مدت همکاری‌های لازم را انجام داده است، تاکید کرد: امیدواریم که تیم ملی والیبال جوانان بتواند روی یکی از سکوهای مسابقات قهرمانی جهان برود. تیم ایران زحمت کشیده است و حتما یکی از قدرت‌های جهان در مسابقات پیش رو خواهد بود.

وی سطح مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان را بالا دانست و گفت: شرکت در این رقابت‌ها همیشه خیلی سخت است به خصوص امسال که نزدیک به سال برگزاری المپیک است. معمولا تیم‌های سطح اول جهان مثل ایتالیا، برزیل و …، سال قبل المپیک را میدانی تدارکاتی مناسب برای حضور شایسته در بازی‌های المپیک می‌دانند. به همین دلیل چند بازیکن رده سنی جوانان که در تیم‌های بزرگسالان استفاده می‌کنند، به مسابقات بحرین خواهند آورد.

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان حضور در تورنمنت چهار جانبه بلغارستان را فرصت مناسب برای آماده سازی تیم دانست و گفت: این مسابقات یک هفته قبل از مسابقات قهرمانی جهان برگزار می‌شود. در این تورنمنت علاوه بر تیم ایران و میزبان، تیم‌های آمریکا و برزیل حضور دارند. این بهترین میدان تدارکاتی برای تیم ملی جوانان است.

ملی‌پوشان جوان ایران بامداد جمعه نهم تیر تهران به مقصد بلغارستان ترک می‌کنند و پس از حضور در تورنمنت چهار جانبه این کشور برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان راهی بحرین می‌شوند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز