خبرگزاری کار ایران

رضایی: خوشحالم که شرافت فوتبالی و مکتب فجر در این بازی برنده شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۶۱۸

کاپیتان اسبق فجرسپاسی در قامت سرمربی مس شهربابک مانع از تحقق رویای آنها برای لیگ برتری شدن شد ‌و از آن به عنوان شرافت فوتبالی یاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید رضایی با عملکردی درخشان طی سالیان حضورش در مس شهربابک اکنون آنها را به تیمی با شخصیت جالب توجه در لیگ آزادگان تبدیل کرده است. نارنجی‌پوشان که دومین فصل حضورشان در لیگ دسته اول را تجربه می‌کنند، با دستیابی به رتبه‌های تک رقمی هفتمی و ششمی طی این دو فصل، نشان داده‌اند از نظر ساختاری به دنبال اتفاق بزرگی هستند.

سرمربی مس شهربابک در ابتدا درباره شرایط تیمش گفت: یک فصل خوب را با یک برد به پایان رساندیم. با توجه به بودجه نسبت به رقبای صعود و هدف‌گذاری که داشتیم، مسلما باید رضایت داشته باشیم. هرچند جاه‌طلبی بیشتری داریم.

رضایی درباره برتری مقابل فجرسپاسی و حواشی پیش از این بازی گفت: من برای تمامی هواداران فجرسپاسی احترام خاصی قائلم. حق این تیم و هوادارانش بهترین‌هاست و آنها باید در لیگ برتر حاضر باشند. مسلما برای خودم هم سخت بود که برابر تیمی که سالیان طولانی در خدمت آن بودم در این شرایط قرار گیرم. قبل از بازی هواداران عزیز فجر پیغام‌های زیادی به من دادند. مکتب فجر اما همیشه پاکی و سلامت و عشق فوتبالی بوده است. برای این مکتب همیشه ارزش قائلم و شرافت فوتبالی اولویت همگی ماست. دوست نداشتم در چنین شرایطی مقابل این تیم قرار بگیرم ولی خوشحالم که شرافت فوتبالی و مکتب فجر در این بازی برنده شد.

سرمربی مس شهربابک درباره ادعای مهدی رجب زاده که مدعی شده بود تیم برتری بودند و شایسته برد گفت: فوتبال دیگر مثل گذشته نیست. همه چیز آن مشخص است و باید طبق آمار صحبت کرد. دوستان بهتر است فیلم بازی را فرصت داشته باشند و یک بار نگاه کنند. وقتی حتی یک کرنر روی دروازه ما نزدند چه ادعای برتری می‌کنند؟ چه در بازی رفت که با بدشانسی و پنالتی دقیقه ۹۰ تساوی شد و چه در این بازی، مس شهربابک تیم برتر زمین بود و شایسته کسب امتیاز.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز