خبرگزاری کار ایران

منصوریان: آرزویم قهرمانی در آسیا است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۰۵۵

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: تیم فوتبال هوادار بدون هوادار توانسته درلیگ برتر بماند.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال فولاد پس از تساوی مقابل هوادار تهران در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: شما 2 سال گذشته تیم هوادار تهران را می‌بینید؛ تیمی که اسمش هوادار است، اما هیچ هواداری ندارد اما توانست 2 فصل پشت سرهم در لیگ برتر دوام بیاورد. از 4 هفته مانده به پایان فصل جایگاه خود را در لیگ تثبیت کرد و تیم قابل احترامی هم هست. به شاگردانم گفتم تمام بازیکنانی که در سطح بالایی بازی می‌کردند امروز در کنار بازیکنان جوان جمع شده‌اند. از بازی آنها لذت می‌برم و می‌دانستم که نه کار دفاعی و نه کار عجیب و غریب می‌کنند.

وی افزود: در نیمه دوم باید بر بازی مسلط می شدیم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را انجام دادند و از عملکرد شاگردانم راضی هستم. در بازی هم 2 صحنه بود که از دور من آنها را دیدم به نظرم داور می توانست پنالتی بگیرد. یک پنالتی برای ما و یک پنالتی هم برای هوادار که اعلام پنالتی نکرد. از آنجایی که ما از دور این صحنه‌ها را تشخیص می‌دهیم همه فکر می‌کنند که به دنبال حق تیم خودمان هستیم ولی برای 2 تیم هم می توانست اعلام پنالتی کند. کارشناس‌های داوری را هم که نگاه می‌کنیم می‌گویند با مدیریت داور چون ما نزدیک به صحنه نیستیم. در مجموع تیم فولاد خوب بازی کرد اما باید بگویم که بازی سختی داشتیم به دلیل اینکه هوادار یک فوتبال فشرده بازی می‌کرد. در جریان بازی هم از فوتبال دژاگه و شجاعی لذت بردم چراکه سطح 2 تیم را بالا برده بودند. 

منصوریان در خصوص اعتراض به عملکرد محمد آبشک در زمین گفت: محمد آبشک با سیاست و باهوش فوتبال بازی می‌کند و کاملا در خدمت تیم است. هیچ مشکلی هم وجود ندارد و همیشه کنار زمین به صورت خاصی خوش و بش می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در خصوص قرعه کشی لیگ ملت‌های آسیا و همگروه‌های ایران عنوان کرد: اول از همه می خواهم بگویم که نگوییم تیم ملی در گروه آسانی قرار گرفته است چرا که دیگر در آسیا فوتبال آسان نداریم. شما امروز ویتنام را نگاه کنید می بینید چقدر دچار تغییرات شده است و در فوتبال پایه برنامه ریزی کردند و مطمئنم در سال‌های آینده یک ویتنام قوی خواهیم دید. در غرب آسیا تیم‌های لبنان، اردن و سوریه بسیار قوی هستند. ما طبق روال اول از همه امیدوارم با تلاش کادر فنی اول از همه از گروه خودمان صعود کنیم. وقتی جدول را که نگاه می کردم دیدم که اگر اشتباه نکنم در مرحله یک هشتم بار دیگر مقابل کره قرار خواهیم گرفت. در آن طرف هم اگر قطر به مرحله های بالاتر برسد در نیمه نهایی با قطر روبه‌رو خواهیم شد. 

وی در ادامه گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان را خیلی خوب دیدم اگر ما به عقب برگردیم می بینیم تمام فراز و نشیب‌هایی که در جام جهانی داشتیم طبیعی بود چرا که کارهای پایانی به گردن سرمربی تیم ملی فوتبال افتاده بود. ما اگر یک سال به عقب تر برگردیم می بینیم که تیم بسیار خوبی را داریم. دست امیر خان قلعه‌نویی در خصوص بازیکن در تمامی حوزه‌ها باز است اما باید به یک موضوع توجه کنیم. در بازی‌های پلی آف همه تیم‌ها می آینده که قهرمان لیگ ملت‌ها شوند. این چنین نیست که بگوییم آقای امیر قلعه نویی حتما می‌توانید قهرمان شوید و قرعه آسانی برای ایران رقم خورده است. ما پتانسیل قهرمانی داریم اما در همین گروه هم می‌بینید تیم‌ها می‌آیند و از تیم ملی امتیاز می گیرند.

منصوریان با اشاره به کادر فنی تیم ملی افزود: ما باید آنقدر امکانات در اختیار امیر قلعه نویی قرار دهیم از مینی کمپ ها گرفته تا اردوها و بازی‌های تدارکاتی که باید به بهترین شکل فراهم شود. بازی های دوستانه از همه چیز برای تیم ملی بسیار مهم است تا کادر فنی بتواند آن شناختی که لازم دارد را نسبت به تیم پیدا کند. برای امیر قلعه نویی آرزوی موفقیت می‌کنم تا بتواند در مرحله پلی آف پیروز شود او در سال 2007 هم با یک ضربه پنالتی حذف شد. باختی نداد اما خیلی‌ها بودند که باخت دادند و به کار خود ادامه دادند. اطمینان کنند به کادر فنی ایرانی بیشتر از همه در این فوتبال استخوان خورد کردند و امیداورم بستر به نوعی پیش بیاید که تیم ملی کشورمان قهرمان آسیا شود این آرزوی دیرینه من است. من خودم چندبار در این جام ملت‌ها حضور داشتم و با یک ضربه پنالتی شانس‌های خودمان را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این سوال که آیا نگران فرصت سوزی بازیکنان خود است یا خیر گفت: ببینید زمانی که ما تیم را تحویل گرفتیم سعی کردیم سبک بازی را تغییر دهیم و با تمام احترام به کادر فنی گذشته تیم که بازی می کردند تغییرات را ایجاد کردیم و در کنار این تغییرات نتایج را هم دنبال می کردیم. اما در موقیعت سوزی چند بازی است که شاگردانم فرصت سوزی کردند. اینکه در شانس موقعیت قرار میگیرند برای من جذاب است. شرایط تیم ما هم به گونه‌ای است که یک بازی داریم آن هم با آلومینیوم خواهیم تا بتوانیم شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم. تیم فولاد از کورس خارج شد و بعد از آن هم اولویت برای من بازی خوب فوتبال و ایجاد موقیعت است. 

وی در ادامه گفت: در همه موارد خوب بازی می‌کنیم هم در دفاع و هم در حمله اما خوب فرصت سوزی هم بدر فوتبال وجود دارد و تنها برای فولاد نیست. فکر می‌کنم باری که روی دوش مهاجم تیم خود گذاشتیم بسیار سنگین بوده است. این بازیکن 14 بازی است که مداوم برای تیم فولاد بازی می‌کند و فشار زیادی هم روی این بازیکن است. از این بازیکن راضی هستم و هرچند موقعیت های زیادی را خراب کرده است اما در مواردی هم موقعیت های زیادی را خلق کرده است. در مجموع در آینده ضعف‌های خودمان را رفع می‌کنیم تا در سال آینده یک تیم منسجم و بسیار خوبی را داشته باشیم. چند هفته است که از باشگاه درخواست کرده‌ام که بازیکنانی را که داریم را برای فصل آینده حفظ کنیم و تمدید قرارداد داشته باشیم. تنها چند بازیکن می‌خواهیم تا تیم‌مان کامل شود و با تغییر شاکله بازی مخالف هستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز