خبرگزاری کار ایران

ادعایی در خصوص تیم‌های نفتی: دوست دارند به لیگ یک سقوط کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۹۷۷

در برنامه شب گذشته فوتبال برتر موضوعی مطرح شد که در سال‌های اخیر در خصوص آن بارها صحبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا ، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در جایگاه آخر جدول لیگ برتر قرار دارد و با توجه به اینکه تنها 2 بازی تا پایان فصل در پیش داریم تقریباً سقوط این تیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور قطعی شده و شاگردان اشکش باید با سطح اول فوتبال ایران خداحافظی و بعد از چند فصل به سطح پایین تر سقوط کنند.

روز گذشته در برنامه فوتبال برتر از سوی مجری برنامه ادعایی مطرح شد که خیلی هم غیر منطقی و غیر واقعی به نظر نمی‌رسد. اینکه قوانین بودجه به تیم‌های دولتی اشکالات اساسی دارد و مانع پرداخت به تیم‌های حاضر در لیگ برتر می‌شود و از همین رو برخی تیم‌های صنعتی و نفتی تمایل به عدم حضور در لیگ برتر دارند که بتوانند بودجه دولتی دریافت کرده و تامین معاش کنند.

این موضوع چند سالی است که در فوتبال ایران مطرح شده و اشاره به ضعف در قانون‌گذاری دارد و موضوع درستی است که علاوه بر اینکه نیاز به بررسی اصولی دارد باید مورد بازنگری قرار بگیرد تا حداقل تیم‌هایی که در زیست بوم خود پایگاه مردمی دارند بتوانند بودجه دولتی دریافت کرده و روی پای خود بایستند و طوری نباشد که حضور در سطح پایین تر برایشان از لحاظ اقتصادی به صرفه تر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز