خبرگزاری کار ایران

برتری کلیدی آرسنال نسبت به منچسترسیتی از زبان گواردیولا

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۱۵۹

پپ گواردیولا یک برتری کلیدی را که آرسنال نسبت به منچسترسیتی دارد، با داغ شدن رقابت قهرمانی لیگ برتر شناسایی کرده است.

به گزارش ایلنا، آرسنال در این فصل قدرت ذهنی خود را برای پیروزی در بازی‌ها در لحظات پایانی نشان داده و تیم میکل آرتتا با گلزنی در مقابل بورنموث، استون ویلا و منچستریونایتد سه پیروزی را به دست آورد.

گواردیولا معتقد است که سیتی پس از کسب دو عنوان متوالی، تمایل خود را برای تکرار این قهرمانی‌ها در این فصل از دست داده است.

سرمربی منچسترسیتی در این خصوص گفت: «آن‌ها (آرسنال) سال‌های زیادی را بدون قهرمانی در لیگ برتر دارند و این به شما کمک می‌کند تا در بازی‌ها در دقایق 93، 96، 98 برنده شوید. به همین دلیل است که وقتی مردم در مورد نظر شما درباره تیم و فصل سوال می‌کنند، پس از دو بازی پشت سر هم و کسب 50 امتیاز برای حریفان در نیمه اول، ما هنوز آنجا هستیم.

هنوز آرسنال گزینه محبوب قهرمانی است زیرا آن‌ها جلوتر هستند. معمولاً در این کشور وقتی چیزی یا چیزهای زیادی می‌برید و فصل را خوب شروع نمی‌کنید یا تیم دیگری بهتر است، این ثبات را کنار می‌گذارید، اما ما هنوز آنجا هستیم.

این بهترین تعریفی است که می‌توانیم داشته باشیم. نمی‌دانم در پایان فصل چه اتفاقی قرار است بیفتد، اما هنوز آن‌ها می‌دانند که ما می‌خواهیم قهرمان باشیم و برای حضور در آنجا خواهیم جنگید و این عالی است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز