خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: منچسترسیتی باید کسب سه گانه را فراموش کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۹۹۵

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به بازیکنانش گفته که به احتمال کسب سه گانه در این فصل فکر نکنند.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی پس از اینکه روز سه شنبه با شکست بریستول سیتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید، همچنان در سه جام حضور دارد.

تیم گواردیولا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا نیز همچنان در رقابت باقی مانده اما سرمربی سیتی صحبت‌هایی را که تیمش سه گانه به دست می‌آورد، رد کرده است.

او پس از پیروزی 3-0 مقابل بریستول سیتی گفت: «نه، فراموشش کن. فراموشش کن. وقتی شروع به صحبت در مورد آن می کنی، مسابقات را از دست می دهی. ما آماده نیستیم. حتی یک ثانیه هم به آن فکر نمی‌کنیم، فقط به [بازی بعدی مقابل] نیوکاسل فکر می‌کنیم.»

گواردیولا همچنین گفت که تیمش اگر بخواهد قهرمانی را حفظ کند، نمی‌تواند امتیاز بیشتری در لیگ برتر از دست بدهد. سیتی در حال حاضر دو امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین کسب کرده که یک بازی بیشتر از توپچی‌ها انجام داده است.

او افزود: «می‌دانم که نمی‌توانیم در لیگ برتر امتیاز از دست بدهیم، زیرا ما یک تیم [آرسنال] را در بالای سر خود داریم و [منچستر] یونایتد هم از پشت نزدیک می‌شود. و همینطور لیگ قهرمانان، ما می‌بینیم که در دو هفته آینده چه اتفاقی می‌افتد. آنچه مهم است این است که ما آنجا هستیم، اما البته، تا زمانی که ممکن است ادامه خواهیم داد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز