خبرگزاری کار ایران

زلاتان: می‌توانم چند سال دیگر بازی کنم!

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۶۵

زلاتان ابراهیموویچ پس از انجام اولین بازی بعد از 280 روز، کابوس مصدومیت را توضیح داد.

به گزارش ایلنا، زلاتان ابراهیموویچ پس از بازگشت از یک مصدومیت جدی اصرار دارد که "به گذشته" تعلق ندارد.

مهاجم 41 ساله روز یکشنبه در حالی که قهرمان سری آ آتالانتا را 2 بر صفر در سن سیرو شکست داد، به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد.

در این مسابقه، ایبراهیموویچ پس از 22 می 2022، بعد از ریکاوری جراحی زانو، بازی کرد.

ایبراهیموویچ درباره کابوس مصدومیتش به DAZN گفت: «اگر مجبور باشم کل ماجرا را بگویم، ساعت‌ها اینجا خواهم بود. من خیلی زجر کشیدم، خیلی. در شش ماه آخر فصل گذشته می‌خواستم از هر نظر به تیم کمک کنم، حتی وقتی واقعاً نمی‌توانستم بازی کنم.

می‌توانستم شش ماه زودتر عمل جراحی را انجام دهم، اما می‌توانم بگویم این فصلی بود که می‌توانستیم اسکودتو را ببریم. به مربی قول دادم که جراحی را متوقف کنم زیرا می‌خواهم در کنار تیم باشم و به آن‌ها کمک کنم.

به شما می‌گویم، هرگز به اندازه فصل گذشته برای یک جام زجر نکشیدم. همچنین سالی بود که تراژدی از دست دادن مینو (رایولا) اتفاق افتاد، بنابراین از نظر روحی نیز رنج زیادی وجود داشت، نه فقط از نظر جسمی. خوشبختانه، من افرادی را در اطرافم دارم که کمک می‌کنند تا به راه خود ادامه دهم. با این حال، وقتی در شرایط خوبی هستم، از هر کسی قوی‌ترم.

احساس می‌کنم کسی هستم که بیشتر از امروز می‌تواند به تیم کمک کند. دو سه جلسه تمرین داشتم و 15 دقیقه بازی کردم، تصور کنید با تمرینات بیشتر چه کار می‌توانم انجام دهم. این چیزی است که من از دست داده‌ام، تمرین. یک سال و دو ماه از زمانی که من واقعاً با توپ زیر پایم کار کردم می‌گذرد، اما امروز احساس می‌کردم اصلاً زمانی نگذشته است.»

او در گفتگو با ایتالیا 1 افزود: «اگر اینطور بمانم، می‌توانم چند سال دیگر بازی کنم، نه فقط یک سال.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز