خبرگزاری کار ایران

بازیکنان استرالیا: احترام می‌گذاریم اما از مسی نمی‌ترسیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۵۹۷

بازیکنان تیم ملی فوتبال استرالیا به لیونل مسی احترام می‌گذارند اما از او نمی‌ترسند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال استرالیا عصر چهارشنبه با نتیجه یک بر صفر دانمارک را شکست داد تا بلیت خود را برای حضور در مرحله حذفی جام جهانی آماده کند و برای اولین بار از سال 2006 راهی دور بعدی شده است. استرالیا البته برای مسابقه در دور بعدی با قرعه سخت آرژانتین رو به رو شده است. این دیدار فردا در ورزشگاه احمد بن علی برگزار می‌شود.

میلوش دگنک، مدافع تیم ملی استرالیا درباره رویارویی با لیونل مسی گفت: "من همیشه مسی را دوست داشتم و فکر می‌کنم او بهترین بازیکنی است که تا به حال در فوتبال حضور داشته است. [اما] بازی برابر او افتخاری نیست زیرا او مانند همه ما فقط یک انسان است.

حضور در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی یک افتخار است. این خود افتخار است. چه با آرژانتین بازی کنیم و چه با لهستان بازی می‌کردیم، باز هم حضور در مرحله یک هشتم نهایی استرالیا باعث افتخار خواهد بود."

مت لکی گلزنی دیدار برابر دانمارک درخصوص این رویارویی گفت: "این یک بازی 90 دقیقه ای است، شاید 120. و یک بازی حذفی است. از آنجا که هیچ کس انتظار ندارد ما اینجا باشیم، می توانیم همه چیز را به سمت آن‌ها بیاندازیم و هیچ فشاری روی ما وجود ندارد.

من به همه پسرانی که در این تورنمنت حضور داشتند، گفتم، معتقدم که شما بهترین نتیجه را از خودتان خواهید گرفت [وقتی] کاری را انجام دهید که در تمام دوران حرفه‌ای خود انجام داده‌اید تا به اینجا برسید و خود را نشان بدهید.

ما هیچ فشاری احساس نمی‌کنیم، فقط باید از لحظه لذت ببریم و از موقعیت لذت ببریم. هیچ کس از ما انتظار پیروزی را ندارد. پس بیایید دنیا را شوکه کنیم. این یک بازی سخت خواهد بود، بازی در برابر احتمالاً بهترین فوتبالیستی که تا به حال به این بازی زیبایی بخشیده است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز