خبرگزاری کار ایران

اولین شکست از سال ۲۰۱۸

ویرجیل فن‌دایک برای اولین در آنفیلد شکست خورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۵۸۲

در بازی شنبه شب لیورپول و لیدز که با شکست لک‌لک‌ها در آنفیلد همراه بود یک رکورد بد برای کاپیتان لیورپولی‌ها به ثبت رسید.

به گزارش ایلنا، لیورپول 2 - لیدزیونایتد یک؛ شکست در آنفیلد و شرایطی که روز به روز انگار بدتر می‌شود. لیورپول که با سرمربیگری یورگن کلوپ به دوران طلایی خود بازگشته بود امسال اما شرایط فاجعه‌باری را سپری می‌کند و بعد از گذشت 12هفته از پریمیرلیگ چهار برد، چهار باخت و چهار تساوی به ثبت رسانده است.

شکست شنبه آنفیلد نشینان برابر رقیب خود جدا از بار منفی که به خودی خود دارد، یک آمار بی‌نظیر را تمام کرد.

از ژانویه 2018 که ویرجیل فن‌دایک هلندی از ساوثهمپتون به لیورپول پیوست، این تیم هیچ شکستی را با حضور فن‌دایک در بازی‌های خانگی پریمیرلیگ در آنفیلد تجربه نکرده بود.

لیدز این روند فوق‌العاده را بعد از بیش از چهار سال تمام کرد تا دفاع وسط نامدار لیورپول دیگر در خانه لک‌لک‌ها شکست ناپذیر نباشد.

باید دید شرایط لیورپول بعد از این شروع فصل ناامیدکننده به چه شکلی رقم می‌خورد؟ آیا قرمزهای مرسی‌ساید یک تکانی به خود می‌دهند یا به مانند تمام شدن روند نباختن‌های فن‌دایک، رکورد‌های دیگرشان هم یکی پس از دیگری به دست فراموشی سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز