خبرگزاری کار ایران

واکنش عجیب منشا بعد از بازی پرسپولیس/ «الماس سیاه» غریبه با گلزنی و ناراحتی ربیعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۸۴۸

مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان که بعد از حضور دیرهنگام در تمرینات پیش فصل تیمش، تمرکز لازم را نداشت با گذشته 9 هفته کماکان در امر گلزنی ناکام است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در فوتبال مهاجمان وظیفه گلزنی را در زمین مسابقه دارند و اگر منجر به گل شود معمولاً جشن شادی به پا می‌کنند؛ اما اوضاع آقای گلِ فصل بیست و یکم لیگ برتر ظاهراً متفاوت است. او در 9 هفته اخیر تنها شاهد گلزنی هم تیمی‌هایش بوده است. بعد از بازی پرسپولیس واکنش عجیبی از خود نشان داد که بعید می‌رسد نشانه ناراحتی باشد: 

این مهاجم نیجریه‌ای در ترکیب اصلی تیمش مقابل پرسپولیس جایی شد و در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. منشا مقابل تیم سابقش فرصت‌های خوب گلزنی داشت، اما نتوانست آنها را تبدیل به گل کند تا مانع اجرای وعده بوسیدن سر بیرانوند به عنوان شادی بعد از گل شود. بدماجرا که محمد ربیعی سرمربی مس به شدت در این بازی بابت موقعیت‌های از دست رفته ناراحت می شد و واکنش نشان می‌داد: 

واکنش عجیب منشا بعد از بازی پرسپولیس/ «الماس سیاه» غریبه با گلزنی و ناراحتی ربیعی

نکته عجیب‌ اینکه او در فصل بیست و دوم 2 ضربه پنالتی را(مقابل هوادار و ذوب آهن) از دست داده و شرایطش به گونه‌ای پیش رفت که حتی در تهران به صورت فیکس بازی نکرد. منشا بعد از بازی هوادار با انتشار عکسی حال این روزهای فوتبال خود را «مضخرف» خوانده بود.

هر چند محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی با هوادار در هفته ششم گادوین منشا را «الماس سیاه» خواند اما به نظر می‌رسد حضور دیرهنگام این بازیکن در تمرینات پیش فصل رفسنجانی‌ها روی سطح تمرکز و آمادگی این بازیکن در هفته‌های نخست فصل بیست و دوم لیگ برتر تاثیرگذار بود. 

علی علیزاده معاون باشگاه مس رفسنجان در ابتدای فصل پیرامون مبلغ قرارداد گادوین منشا اظهار داشت: «ما نزدیک به 80 هزار دلار کمتر از پرسپولیس به منشا دادیم. البته نمی‌دانم پرسپولیس چقدر به او می‌داد. از منشا تشکر می‌کنم. او به خاطر باشگاه، مدیریت آن و البته محمد ربیعی برگشت. وقتی یک بازیکن خارجی در یک تیم می‌ماند، یعنی عملکرد باشگاه خوب بوده است و او اذیت نشده. پیشنهاد پرسپولیس به منشا بیشتر از 200 هزار دلار بود و در نهایت خوشحالیم یک سال دیگر در خدمت او هستیم.» اما بعد از روند ناموفق منشا معاون باشگاه مس افت این بازیکن را قبول و گفت برای او برنامه داریم که از افت خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز